venterstøvler hvad skal jeg gå efter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Ja nu er det jo snart sæson for vintertøj igen 

Jeg har en pige på 15mdr som går rundt som skal have sig et par gode vinterstøvler til dagplejen de er rigtig meget ude. 

Men hvad skal man gå efter ?? 

Tænker om der mon står noget med tætheden og vandsøjletryk som på flyverdragter ? 

Hun skulle jo gerne have varme tørre  fødder  

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

De3Guldklumper

anna111 skriver:

Ja nu er det jo snart sæson for vintertøj igen 

Jeg har en pige på 15mdr som går rundt som skal have sig et par gode vinterstøvler til dagplejen de er rigtig meget ude. 

Men hvad skal man gå efter ?? 

Tænker om der mon står noget med tætheden og vandsøjletryk som på flyverdragter ? 

Hun skulle jo gerne have varme tørre  fødder  

Tak på forhånd 

Vi har altid været glade for Ecco og super fit. 

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

De3Guldklumper skriver:

Vi har altid været glade for Ecco og super fit. 

Okay tak 

Jeg tænker ikke rigtig så meget på selve mærket da jeg ikke ønsker at give 750kr for et par ekko vinterstøvler 

Jeg tænker lidt mere om der står noget på der viser dens tæthed 

Anmeld Citér

14. august 2015

De3Guldklumper

anna111 skriver:

Okay tak 

Jeg tænker ikke rigtig så meget på selve mærket da jeg ikke ønsker at give 750kr for et par ekko vinterstøvler 

Jeg tænker lidt mere om der står noget på der viser dens tæthed 

Okay på den måde  

så skal du gå efter at der står goretex på dem. 

Føtex's mærke skulle vist være rigtig godt med hensyn til vinterstøvler. 

Anmeld Citér

14. august 2015

MorTil3+

Sidste vinter købte vi termostøvler til vores datter til sidst. Hun havde to andre par, bla et par sorell men kom hjem med våde fødder hele tiden. Men ingen våde fødder efter termostøvlerne.

Anmeld Citér

14. august 2015

Karina84

Jeg ville ikke putte så små fødder i termostøvler.

Og så vil jeg sige det samme som der er blevet nævnt, gå efter at de er Goretex behandlet og få hende med ud og prøve dem. Det kan godt være meget forskelligt hvilke støvler der sidder godt på de små.

Ecco er virkelig gode, har også gode erfaringer med primigi (staves).

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

Jeg ville ikke putte så små fødder i termostøvler.

Og så vil jeg sige det samme som der er blevet nævnt, gå efter at de er Goretex behandlet og få hende med ud og prøve dem. Det kan godt være meget forskelligt hvilke støvler der sidder godt på de små.

Ecco er virkelig gode, har også gode erfaringer med primigi (staves).

Okay mange tak for svar  

Jeg vil heller ikke købe dem fra bilka  eller Føtex det skal stadig være god  kvalitet da hun ikke har gået så længe endnu skal hun have et godt par der støtter og er varme og holder fødderne tørre  har kikket på et par i en sko butik til 400kr men jeg må hellere vente lidt endnu da jeg ikke ved om hendes fødder når at vokse inden hun skal bruge dem og det vil være dyrt at skulle købe 2 par 

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

MorTil3+ skriver:

Sidste vinter købte vi termostøvler til vores datter til sidst. Hun havde to andre par, bla et par sorell men kom hjem med våde fødder hele tiden. Men ingen våde fødder efter termostøvlerne.

Støvler duer desværre ikke 

Da hun ikke har gået så længe endnu skal hun have et par der sidder godt og støtter 

Men tak for svar 

Anmeld Citér

14. august 2015

anna111

De3Guldklumper skriver:

Okay på den måde  

så skal du gå efter at der står goretex på dem. 

Føtex's mærke skulle vist være rigtig godt med hensyn til vinterstøvler. 

Okay mange tak for svar 

Vil helt ikke have hverken bilka eller Føtex 

Vil godt have de skal være lidt bedre kvalitet jeg har kikket på et par I en sko butik til 400kr men var bare i tvivl om hvad man skulle kikke efter  

Kan osse godt finde på at købe et par I dagsman  

Men må hellere vente lidt endnu da jeg ikke ved om hendes fødder når at vokse inden hun skal bruge dem 

Anmeld Citér

14. august 2015

Leneur

Tror heller ikke det varer så længe inden skoringen har 2 for 1 pris, hvor man betaler for det dyreste par. Det er så især deres eget mærke superfit men det er et godt mærke og holder de små fødder tørre og varme... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.