Mit barn bander !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
5 svar
11 synes godt om
14. august 2015

TennaTeSke

Hej alle sammen, 

jeg vil mene jeg står i lidt af en tandpine her til morgen. min mand og jeg fik et barn for omkring 11 måneder siden og begyndte at sige sine første ord for ikke så lang tid siden. alt dette er fantastisk da der er intet sødere lyde i min øregang end når min lille phillip snakker, men her i sidste uge så min man hele 1864 serien.. min mands farfar var med ved slaget hvor han faldt så min mand blev meget oprørt da han så mesterværket. han begyndte at bande og svovle så man kunne høre det helt i uganda. og nu er lille phillip begyndt at bruge skældsord som luder, idiot, fuck osv. osv. mine veninder mener at det er en god ting at han får sig udtrykt, men jeg er lidt i tvivl. 

håber i vil komme med noget respons tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2015

alenemor42

Det lyder vildt at en 11 måneder gammel dreng skulle kunne sige alle de bande ord af at have hørt dem en gang.....

Anmeld

14. august 2015

SandraXOXO

Sikke dog en fremmelig 11 mdrs baby. 

Anmeld

14. august 2015

Fremad

11 mdr...... Mener du 11 år? For en på 11 mdr med den evne det lyder lidt forkert i mine øre....

Anmeld

14. august 2015

M &.I

11 mdr hmm mit barn kunne ikke tale som 11 mdr.  Jeg synes stadig det er grimt at bande , sådan vil jeg ikke lade mit barn lære det. 

Anmeld

14. august 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Endnu en spøgefugl. Vi lukker her. 

Mvh staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.