Hej Mennesker !
Min mand Bertram og jeg, sidder lidt med en klump i Halsen.. Vi er nemlig uenige omkring hvor Drage skal døbes og på hvilken måde. Personligt har vi i min familie, døbt barnet i rødvin iført gul og blå. Men i Bertrams familie har det altid været den klassiske...GAAAB GAAAAB
Men det er ikke det eneste vi har problemer med... Der er også problemer omkring festen, hvor skal den holdes? Hvilke farver skal festen være i? Kører vi et bestemt Tema? Men jeg har et forslag som min mand er usikker på, og han siger hvis jeg kan blive bakket op omkring det, så må et jo blive det.
Min familie er rene vikinger, så jeg tænker noget med man spiser med fingrene og kommer i lidt gammelt, beskidt og slidt tøj. Og under festen skal der drikkes flere paller vin og truttes i de forskellige horn(i må nu ikke misforstå mig
).
Og vi skal da også have nogle sjove ting de kan lave, når vi ikke spiser. Vi tænker man kan trimme får, smage gede testikler, gå på jagt efter en hjort eller to(vores hunde bliver bare klædt ud som de forskellige dyr der skal dræbes), spise rå hønseæg, brække nakken på en høns eller måske slikke en snegl tør for slim. Alt det sjove man oplevede i den gode viking tid.
1000 knus og kram fra Dorte og hendes mand Bertram - lad os nu gøre det bedste for Drage
Anmeld