Jer fra Slagelse!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. august 2015

Magsen

Hej allesammen, mig og kæresten har bestemt os til at flytte til Slagelse, vi har hørt rigtig meget godt om byen Det jeg vil spørge om er om nogen af jer enten har eller kender nogen der har en bolig de udlejer i en kort periode (møbleret) sådan at vi kan komme rundt og se nogen lejligheder før vi flytter  

Håååååber og krydser for respons, i må have en dejlig dag videre 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. august 2015

Magsen

No one 

Anmeld Citér

14. august 2015

mortilfreja

Magsen skriver:

Hej allesammen, mig og kæresten har bestemt os til at flytte til Slagelse, vi har hørt rigtig meget godt om byen Det jeg vil spørge om er om nogen af jer enten har eller kender nogen der har en bolig de udlejer i en kort periode (møbleret) sådan at vi kan komme rundt og se nogen lejligheder før vi flytter  

Håååååber og krydser for respons, i må have en dejlig dag videre 

Mit bedste bud vil være at leje et sommerhus på månedsbasis hvis det skal være møbleret 

Anmeld Citér

16. august 2015

Magsen

mortilfreja skriver:

Mit bedste bud vil være at leje et sommerhus på månedsbasis hvis det skal være møbleret 

Ja, det ville også give mening  
Men hvis jeg søger på det på google, så kan jeg kun finde luksus huse der ligger udenfor byen :/ 
Ved du om der er nogen side hvor man kan leje fra folk der fx. er taget på en ferie eller lignende? sådan at det ligger inde i byen

Anmeld Citér

17. august 2015

fru_winther

Magsen skriver:

Ja, det ville også give mening  
Men hvis jeg søger på det på google, så kan jeg kun finde luksus huse der ligger udenfor byen :/ 
Ved du om der er nogen side hvor man kan leje fra folk der fx. er taget på en ferie eller lignende? sådan at det ligger inde i byen

Hvis i har bil kan i feks søge i Vemmelev og Korsør. Evt skælskør. De kunne godt have noget billigt!!

Bor selv i Korsør. Det tager 15 min til Slagelse.

Hvad med opslag i kolonihaver?

Anmeld Citér

17. august 2015

fru_winther

Nu ved jeg ikke hvor langt væk i bor?

Men vil gerne være behjælpelig med at sætte et opslag op eller to i en kolonihaveforening. ��

Spørg endelig hvis i skal have hjælp til områder og sådan. Har selv boet i Slagelse, men er flyttet til Korsør grundet huskøb. (Billigt) 

Anmeld Citér

17. august 2015

Magsen

fru_winther skriver:

Hvis i har bil kan i feks søge i Vemmelev og Korsør. Evt skælskør. De kunne godt have noget billigt!!

Bor selv i Korsør. Det tager 15 min til Slagelse.

Hvad med opslag i kolonihaver?

Vi har bil pt. Men har ikke tænkt os at have den med... 
Vi flytter helt fra Færøerne af .. 

Og derfor er det meget svært at finde en lejlighed at bo i, da vi jo ikke kan komme ud og se nogle af dem, så længe vi er her :/ 

Kolonihaver?? 

Anmeld Citér

17. august 2015

Magsen

fru_winther skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt væk i bor?

Men vil gerne være behjælpelig med at sætte et opslag op eller to i en kolonihaveforening. ��

Spørg endelig hvis i skal have hjælp til områder og sådan. Har selv boet i Slagelse, men er flyttet til Korsør grundet huskøb. (Billigt) 

Se mit andet svar 

Anmeld Citér

17. august 2015

mortilsilke

Jeg kender ikke Slagelse særlig godt, jeg er lige startet der i skole i dag, men bor selv i Korsør. Dog ville mit bud være at finde nogle udlejningsgrupper på Facebook eller boligportalen, lejebolig.dk etc. 

Anmeld Citér

17. august 2015

fru_winther

Magsen skriver:

Vi har bil pt. Men har ikke tænkt os at have den med... 
Vi flytter helt fra Færøerne af .. 

Og derfor er det meget svært at finde en lejlighed at bo i, da vi jo ikke kan komme ud og se nogle af dem, så længe vi er her :/ 

Kolonihaver?? 

Nu ved jeg godt hvad du tænker ��

Jeg er ikke selv camping typen.

Men de findes vist med toilet, el og vand. Men nu var det jo også kun er par dage. 

Ja færøerne er godt nok også langt væk 

Jeg ville meget gerne være behjælpelig, men vi bor selv småt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.