Masig skriver:
Nu VIL jeg altså lære det. Jeg har prøvet at følge en tutorial på youtube, men min elefant blev møg skæv og kikset, selvom jeg gjorde lige nøjagtig som der blev vist i videoen. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at jeg ikke kan lære det.
Så jer der har lært jer selv at hækle, hvordan har I gjort? Har I nogle links til gode tutorials eller lignende, nogle bøger der er gode eller hvordan har I gjort?
Jeg ser folk lave så mange fine ting, jeg vil også være med nu 
Op på hesten igen!
Du har sikkert gjort det helt rigtigt, men tingene kan godt blive lidt halvskæve i starten, indtil man har fundet rytmen. Nu skriver du, det var en elefant, så jeg gætter på, at det var en bamse? Måske er skævhederne på grund af fyldet, snarere end hæklingen? Det er selvfølgelig svært at sige, når vi ikke lige har set den, men det er en af grundene til, at jeg holder mig fra bamser selv
Jeg er meget bedre til flader - dvs tøj og den slags - da jeg altid kommer til at stoppe fyldet helt forkert i, så det bliver helt hårdt nogle steder, og alt for blødt andre ..
Jeg kan ikke lige anbefale nogle konkrete links til tutorials, da jeg altid bare googler den enkelte maske jeg står og skal bruge. Men hvis du ikke bor for langt væk, bruger jeg gerne en eftermiddag på en cafe på at hjælpe dig igang?
Anmeld
Citér