så fik manden lige en genial ide!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2008

Loggidut

lol....vi havde nogle gamle skabslåger med spejle i...som egentlig bare skulle ud, sådan nogle høje låger med et enkelt højt spejl i...først spartler vi hullerne og grunder dem, så maler vi dem røde...og med sorte prikker på...og så op på væggen...lol...han er sguda genial min husbond

hmm, nu glæder jeg mig da vildt til det rum er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

bette

hva er det for et værrelse i er ved at lave?

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

børneværelse til tiffanie....med tema cirkeline....ja og så lidt peter plyds, og lidt hist og pist....lol

Anmeld

3. april 2008

ivfmarie

Malte spør' hvornår Tiff holder housewarming?

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Malte spør' hvornår Tiff holder housewarming?[/citat] vi regnede med i orgen, men nææææ nej, jeg skal lige male fodlister...for de fodlister som vi var begyndt at sætte op, ja de fåes ikke mere, og vi manglede nogen...dem vi så kunne få der lignede de andre mest, de havde en farveforskel, så i aften skal jeg male lister....og det skal tørre....så lørdag rykker vi hende ind...ja når du så har en ledig tid, så kan vi holde housewarming...tror sgu ungerne ville syntes det var sjovt

Anmeld

3. april 2008

ivfmarie

Jeg er faktisk alene hjemme med begge unger på lørdag - og har faktisk et ærinde i Ålborg (DcH i Lindholm) så det var jo nemt at komme forbi...?

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

jeg vil lige finde ud af det...for som du kan se er der blevet ændret lidt i vores dagsplan, jeg skal have hentet kaspers cykel på skolen...den skal de eddermame ikke have...er det ok jeg lige giver dig besked?

Anmeld

3. april 2008

ivfmarie

orki ja.... det kan også sagtens være en anden dag hvis I har travlt.

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

det er ikke fordi vi har travlt, joooo, tif skal nok flyttes på værelset...men ellers er der kun den cykel, men det er der sgu også bøvl nok med, jeg er bare så eddike vred!
nå men bortset fra det, så bliver det skide spejl vildt flot...nu skal jeg så bare male prikker på det, når det er tørt, og så skal det op...vildt som man kan glæde sig til sådan noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.