Ca. 6+0 scanningsbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
2 svar
18 synes godt om
13. august 2015

CH2012

Var til tidlig scanning igår. Og den viste et fint lille foster med masser af hjerteaktivitet. Dette er tredje gang jeg er gravid (de to andre gik galt), så vi håber tredje gang er lykkens gang. Jeg har svært ved at forstå det - her til morgen måtte jeg lige af med nogle tårer af glæde og lettelse - men også frygt for om det nu går galt igen?

Men for nu nyder jeg den lille spire og dens hjerteaktivitet. Og tror på det nok skal gå 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Joe92

Var til tidlig scanning igår. Og den viste et fint lille foster med masser af hjerteaktivitet. Dette er tredje gang jeg er gravid (de to andre gik galt), så vi håber tredje gang er lykkens gang. Jeg har svært ved at forstå det - her til morgen måtte jeg lige af med nogle tårer af glæde og lettelse - men også frygt for om det nu går galt igen?

Men for nu nyder jeg den lille spire og dens hjerteaktivitet. Og tror på det nok skal gå 

Håber det bedste for jer jeg fik af vide at npr man havde set hjerteaktivitet så var man 98 procent sikker på at baby bliver i maven. Så selvfølgelig er den der! Nyd det

Jeg var til en tidlig scanning da jeg var 7+3 og der var også din hjerteaktivitet.  Nu skal jeg til nakkefoldsscanning imorgen. Er meget spændt. held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

17. august 2015

Babydrøm

CH2012 skriver:

Håber det bedste for jer  Tillykke med spiren 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.