Rådighedsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.281 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har tilsammen 4 børn.. Hans er de 3 af dem, som vi har fra fredag til torsdag morgen (6-8 ordning).. Min søn er hos os fuldtid. 

Vi pønser på at få 2 fællesbørn.. 

Hvor meget handler i ind for på uge basis, jer med (og snart os) med flere børn end gennemsnittet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

Valle81

Her er vi fast to voksne og tre børn og en ekstra hver anden weekend. Vi handler ind for ca. 1000-1500 kr i mas og alm. Husholdning om ugen. Vi lever ikke i Lucia, men får langt fra spaghetti hver dag. Det er også købt masser af lækkert til madpakker med mere��

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Her er vi fast to voksne og tre børn og en ekstra hver anden weekend. Vi handler ind for ca. 1000-1500 kr i mas og alm. Husholdning om ugen. Vi lever ikke i Lucia, men får langt fra spaghetti hver dag. Det er også købt masser af lækkert til madpakker med mere��

Så er jeg ikke så skræmt for at budgettet sprænges. 

Jeg tænker at vi i de uger vi "kun" har min søn og de to fælles, vil have 1500, og i ugen med 6 børn i alt vil have 2000 kr til mad. 

Det blir en ugentlig handle ind tur, fylde fryseren med kød osv.. Så kan det sagtens lade sig gøre. 

Vi er godt lønnet, men vil hellere spare op og rejse.. 

Anmeld Citér

12. august 2015

(august)

Her er vi også 2 voksne og 3 børn og vi forsøger at holde os på max 1000kr incl bleer og diverse husholdning om ugen. 

Dog er der kun en som får madpakke med men ellers står den på dejlig sund mad hverdag med massere af frugt og grønt. 

Anmeld Citér

12. august 2015

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Her er vi også 2 voksne og 3 børn og vi forsøger at holde os på max 1000kr incl bleer og diverse husholdning om ugen. 

Dog er der kun en som får madpakke med men ellers står den på dejlig sund mad hverdag med massere af frugt og grønt. 

Hos os vil madpakkerne være 6 stk den ene uge og knap så mange den anden uge...  

Pengene vil også dække bleer, shampoo, rengøringsmidler osv.. 

Tøj, sko, gaver, fornøjelser er udover. 

Anmeld Citér

13. august 2015

sne190810

Vi er 5 den ene uge, og 3 den anden uge herhjemme. Til februar kommer der en fælles baby :-) 

vi har netop opstartet madplan fra mambeno.dk, og har handlet ind til den første uge for 560 kr. Aftensmad til 5 dage, og til madpakker dagen efter. Umiddelbart positivt overrasket .. Prøv det ;-) 

Det er først nu, og første uge, vi prøver at have styr og orden på vores budget, da vi har været igennem flytning, nyt arbejde osv som har givet en lidy ustabil økonomi i længere tid. 

Anmeld Citér

13. august 2015

Milas14

Her er vi 2 voksne og snart 6 børn 4 på halv tid og 2 på fuld tid.

Min mands børn er her ikke så tit da han rejser meget med sit job, men mine er her hveranden uge fra onsdag til mandag og vores fælles barn/ snart 2 børn er her hele tiden. 

Vi bruger mellem 500-1500 om ugen på mad og div.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.