Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så kom vi endelig til NF, sikke en sød og fin lille bebs der ligger derinde. Imorgen har jeg allerede tid til Kønsscanning,
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fin Ville de sige noget om køn, når du nu er så langt?
Chellie skriver: Hvor er den fin Ville de sige noget om køn, når du nu er så langt?
Dej hun ville ikke udtale sig overhovedet, det måtte hun slet ikke sagde hun. Men nu må vi se til Kønsscanning imorgen. Synes selv jeg kunne ane en lille pung og tap men hvem ved. Vi har tvillingedrenge i forvejen så forventer faktisk en dreng mere hehe
Mullesmith skriver: Dej hun ville ikke udtale sig overhovedet, det måtte hun slet ikke sagde hun. Men nu må vi se til Kønsscanning imorgen. Synes selv jeg kunne ane en lille pung og tap men hvem ved. Vi har tvillingedrenge i forvejen så forventer faktisk en dreng mere hehe
Hvad sagde kønsscanningen så?
Ja så er vi spændte på hvad resultatet er
og tillykke med den vellykkede nf
Mullesmith skriver: Så kom vi endelig til NF, sikke en sød og fin lille bebs der ligger derinde. Imorgen har jeg allerede tid til Kønsscanning,
Ih hvor dejligt, og spændende med kønsskanningen!! Jeg var selv igår og vi skal have en pige fantastisk oplevelse, glææææd dig
Tillykke med en fin NF nu bliver jeg altså os lidt nysgerrig om du fik af vide hvad køn i venter
elskeratværemor skriver: Tillykke med en fin NF nu bliver jeg altså os lidt nysgerrig om du fik af vide hvad køn i venter
Lille bebsen havde navlestrengen imellem benene så det var ikke til at se noget skal afsted igen på tirsdag. Tror selv på endnu en dreng
Mullesmith skriver: Lille bebsen havde navlestrengen imellem benene så det var ikke til at se noget skal afsted igen på tirsdag. Tror selv på endnu en dreng
Åh, men så får du baby at se endnu engang jeg gætter også på en lille baby dreng ud fra dit NF billed glæder mig til en opdatering
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128