Ved psykopater selv at de er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Forstår slet ikke du lader dine børn se ham. Har en veninde hvis barns far også er psykopat og hun tog den i SF og vandt alt. Han må ikke have samvær. en psykopat kan ikke elske andre end sig selv og bruger alle andre inkl sine egne børn til at opfylde egne behov.

Men der skal vel en diagnose til før at SF kam afgøre dette. Ellers kan alle fortvivlede/hævntørstige mødre jo komme med disse anklager? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Forstår slet ikke du lader dine børn se ham. Har en veninde hvis barns far også er psykopat og hun tog den i SF og vandt alt. Han må ikke have samvær. en psykopat kan ikke elske andre end sig selv og bruger alle andre inkl sine egne børn til at opfylde egne behov.

Jeg er enig.

Jeg tør ikke engang som anonym, skrive min historie herinde. Mit barns far er psykopat og han må ikke se barnet. Det tog lang kamp at få samvær stoppet, da han også manipulerede læge, statsforvaltning, kommune, skole osv. Men da det endelig blev bevist gik det stærkt. Barnet var i starten så ødelagt, at behandling var nød til at udsættes. Barnet nægtede simpelthen i flere år at tale om hvad der var sket under samvær med faderen.

Anmeld Citér

13. august 2015

Anonym

Klumpe-dumpe skriver:

Men der skal vel en diagnose til før at SF kam afgøre dette. Ellers kan alle fortvivlede/hævntørstige mødre jo komme med disse anklager? 

Både ja og nej. Ham her har en diagnose men ville ikke lade SF få indsigt i hans papirer så der blev lavet en børnesagkyndig undersøgelse og psykologen kunne jo så med egne øjne se hvordan han var uden at der lå beviser på hans diagnose. 

Anmeld Citér

13. august 2015

modesty

Babygirl2014 skriver:

Diagnosen hedder dyssocial personlighedsstruktur, og det er meget svært at behandle.

Jeg har et familiemedlem der har denne lidelse, og min familie har ingen kontakt med ham længere. Han ville blive ved med at terrorisere, lyve, overskride grænser, opføre sig (meget!) upassende og have total mangel på empati. Der var intet at gøre, så vi gjorde det bedste og mest sikre, nemlig at komme væk!

Han vil aldrig nogensinde indse det selv, for de mener jo at alle andre er gal på den. Så nej, de ved det ikke selv.

Jeg håber ikke det er en meget tæt på dig, for det forhold kan kun skade dig, både i det korte og lange løb!

Bare af nysgerrighed: er han diagnosticeret?

Anmeld Citér

13. august 2015

modesty

Sissel skriver:

Ja har læst en del om det efterhånden.. Og jeg skal heller ikke til at hjemme diagnostisere nogen overhovedet.. Men jeg er desværre efterhånden ret overbevist. Og da det ikke er en jeg kan lukke ude af mit liv, er mit bedste våben nok at være så forberedt/belæst som muligt..

Det er en meget sjælden og svær diagnose at få. Mange mennesker kan have psykopatiske træk uden at ville få diagnosen.

Anmeld Citér

13. august 2015

alenemor42

modesty skriver:

Det er en meget sjælden og svær diagnose at få. Mange mennesker kan have psykopatiske træk uden at ville få diagnosen.

Plus de sjældent er i kontakt med det psykiatriske system og at de ikke vil testes osv.

Anmeld Citér

16. august 2015

Babygirl2014

modesty skriver:

Bare af nysgerrighed: er han diagnosticeret?

Han bor ikke her i Danmark. Han er ikke diagnosticeret der, men flere i min familie har gået til psykolog, og de har sagt at han burde få den diagnose.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.