hjemmelavede bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
2 svar
2 synes godt om
12. august 2015

LotteMåneSkin

Hej allesamen, for 17 måner siden adopterede min mand og jeg vores lille guldklump sander.

vi adopterede ham fra Uganda og dernede blev der ikke brugt ble, så jeg er lidt i tvivl om hans numse kan tåle de syntetiske bleer man kan købe i danmark. dette har fået mig til at overveje om jeg skulle lave nogle hjemmelavede bleer? 

jeg har hæklet siden jeg var 5 så jeg vil mene jeg er rimelig solid til det. jeg har prøvet at lave et par stykker, men jeg er stadig i tvivl.. er der nogen herinde der har erfaring med hjemmelavede bleer? 

håber i kan hjælpe  hilsen Lotte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2015

migxher

LotteMåneSkin skriver:

Hej allesamen, for 17 måner siden adopterede min mand og jeg vores lille guldklump sander.

vi adopterede ham fra Uganda og dernede blev der ikke brugt ble, så jeg er lidt i tvivl om hans numse kan tåle de syntetiske bleer man kan købe i danmark. dette har fået mig til at overveje om jeg skulle lave nogle hjemmelavede bleer? 

jeg har hæklet siden jeg var 5 så jeg vil mene jeg er rimelig solid til det. jeg har prøvet at lave et par stykker, men jeg er stadig i tvivl.. er der nogen herinde der har erfaring med hjemmelavede bleer? 

håber i kan hjælpe  hilsen Lotte 

Prøv at kigge her (:
https://www.naturebaby.dk/shop/stofbleer-25s1.html
Og ellers ville jeg nok bare give almindelige bleer et forsøg. 

Anmeld Citér

12. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvad med at prøve med at blande? Brug engangs og så se hvordan han reagerer. Husk at lufte numsen evt på puslepuden med inde i stuen.

For os har det været rart at kunne veksle mellem almindelige og stofbleer. Vi har dem fra imsevimse fra den side der bliver linket til over mig. De holder tæt.

Men ville foretrække at bruge engangs af flere årsager. Bl.a. Misfarver afføringen bleen så den bliver grim. Man skal skylle bleen lige efter. Dvs hvis baby har brug for trøst/mad eller andet, Ja så er det irriterende at have bleen at tænke på. Den fylder meget mere end en almindelig, så baby går næsten en body-størrelse op. 

Men hvis jeg var dig ville jeg prøve mig frem

tillykke med ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.