Hej alle. Jeg skriver denne her tråd som en meeeeeget træt mor 
Hvis man har læst mine tidligere tråde ved man at min datter er et vuggebarn, og vi har brugt MANGE timer hver evig eneste dag på at vugge hende.
Nu er dagen blevet helt anderledes, det er hendes 2 uge i vuggestuen, hverdagen er kommet tilbage, hvilket også betyder at denne her meget trætte mor ikke kan sove en lille lur om dagen for at klare nætterne 
Alle hendes dage er lidt anderledes, men dog er det ALTID sådan at vi spiser aftensmad, så får hun sit aftenbad, efter det pusler vi hende, børster hendes tænder, siger godnat, så sidder vi med hende i armene og giver natflasken. Det er meget tydeligt at hun er træt, men når hun kommer ned i sin seng, rejser hun sig op af tremmerne, og går helt i selvsving, roder rundt med sengerand, bamser osv, men prøver så vidt som muligt at ignorere det og læse en godnathistorie i roligt toneleje gennem hele historien. Men ligemeget HVOR træt hun er, kan hun virkelig ikke sove!! Hun rejser sig igen og igen, hver gang vi ligger hende, græder hun helt ekstremt. Så kan vi gå stille udbad rummet for at se om det hjælper, men nej, hun græder bare, det hjælper ikke hvis vi sidder og nusser hende, så rejser hun sig. Det kan tage op til 4 timer at få hende til at sove, og hun falder ikke i søvn i sengen, kun når man har opgivet og vugger hende. Men jeg er mega frustreret efterhånden, jeg når nærmest ikke at gøre rent, slappe af eller noget, for jeg skal nærmest i seng med det samme, da hun også vågner kl 3-4 hver nat (om hun så falder i søvn 18.30 eller 20), og så starter det forfra, sover igen mellem 4-5, og vågner så senest kl 6. Jeg er så træt 
Hvordan kan jeg få hende til at forstå at det er sengetid i sengen, IKKE vuggeriet? Og hvordan får jeg hende til at sove hele natten..? Hun har gjort det som mindre.