Søger billeder af tvillingegraviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.332 visninger
17 svar
8 synes godt om
11. august 2015

Trine91

Hej

jeg søger billeder af blandt andet scanningsbilleder, men også mavebilleder fra jer der venter tvillinger og måske er lidt længere henne end mig. Jeg er ca 10 uger henne synes ikke rigtig jeg kan finde nogen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

MorTil4<3

Trine91 skriver:

Hej

jeg søger billeder af blandt andet scanningsbilleder, men også mavebilleder fra jer der venter tvillinger og måske er lidt længere henne end mig. Jeg er ca 10 uger henne synes ikke rigtig jeg kan finde nogen...

Her har jeg da lidt jeg kan bidrage med  

fik mine twinz den 24 juli <3 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2015

Bshizzle

Her har jeg da lidt jeg kan bidrage med  

fik mine twinz den 24 juli <3 

Gud et godt scanningsbillede!!!! 

- Og en flot mave du havde dig 

Anmeld Citér

11. august 2015

MorTil4<3

Bshizzle skriver:

Gud et godt scanningsbillede!!!! 

- Og en flot mave du havde dig 

Tusind tak <3 

jaa er også virkelig glad for det billede af dem, det var virkelig også kun rent held at hun kunne få så tydeligt! for fik det taget i 28+ og de er tveægget, så der er jo hinde og det hele imellem, men alligevel fik vi dette <3 

Anmeld Citér

11. august 2015

monedk

Trine91 skriver:

Hej

Jeg er 26+6 idag så har da også lidt jeg kan vise frem  
Måske hvis du tilmelder dig nogle af tvillinge grupperne på facebook vil der være flere billeder at se  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2015

Trine91

Ej hvor er I fine Kan godt se at det er ret tydeligt ret tidligt. Om aftenen kan jeg slet ilkke skjule det mere. Før var jeg helt tynd. Glæder mig til nf scanning så jeg kan se om de har det godt begge to. 

Anmeld Citér

11. august 2015

monedk

Trine91 skriver:

Ej hvor er I fine Kan godt se at det er ret tydeligt ret tidligt. Om aftenen kan jeg slet ilkke skjule det mere. Før var jeg helt tynd. Glæder mig til nf scanning så jeg kan se om de har det godt begge to. 

Ja mine bukser strammede allerede da jeg var i uge8 og der vidste jeg ikke det var tvillinger håhå

Anmeld Citér

11. august 2015

Trine91

Jeg går altid i løse bukser. Aldrig i cowboybukser osv der strammer om maven. Så tror faktisk jeg kan gå i de samme bukser som nu igennem hele graviditeten 

Anmeld Citér

11. august 2015

JJP

Hej :-)  Jeg har lige fundet ud af vi venter tvillinger. Kender i nogle gode hemmelige tvillinger grupper på facebook  ?? :-) 

Anmeld Citér

12. august 2015

Trine91

JJP skriver:

Hej :-)  Jeg har lige fundet ud af vi venter tvillinger. Kender i nogle gode hemmelige tvillinger grupper på facebook  ?? :-) 

Tillykke nej jeg gør ikke umiddelbart. Hvornår er du sat til?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.