Det er længe siden, at jeg har skrevet om det, men fik lyst til at lave en update.
d. 1. august flyttede jeg fra min søn og hans far. efter at have været skilt i et halvt års tid. Som jeg har beskrevet har jeg følt, at fødslen af min søn for 5 år siden ændrede mit liv radikalt. Jeg har haft depressioner on-off lige siden og mit energiniveau og min følelse af livsglæde er bare aldrig blevet det samme som før. Jeg har været i flere behandlingsforløb, men ingenting har kunnet give mig mit overskud tilbage.
For tiden fornemmer jeg meget stor modløshed og har (som følge af min behandling med antidepressiv medicin) svært ved at mærke mine følelser.
Min læge henviste mig til psykiater, men der er halvandet års ventetid. Jeg har så besluttet mig at få en psykologhenvisning og også få nogen terapisesioner med multi incarnations terapi. Vil gerne arbejde med mig selv fysisk og psykisk og mit håb er, at jeg en dag får overskud til at være andet end weekendmor og at jeg en dag kan passe et arbejde (ikke igen, har nemlig ikke arbejdet før, da min speciale-skrivning har trukket ud længe).
Jeg ved ikke hvad jeg vil med min tråd. Kan jo ikke bruge til noget at gå rundt og have ondt af mig selv eller at andre har det. Jeg er glad for at min søn har en dejlig far og en god mormor og morfar. Selv er jeg bare frygteligt træt lige nu, men håber, at jeg kommer oven på snart.
Anmeld
Citér