Frost fødselsdags flag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. august 2015

A&F

Hej derude 

Hvor kan jeg finde små frost (elsa) fødseldags flag henne? Eller evt et link på nettet med ark som jeg kan printe ud, og selv lave små flag med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

FruStolpe

A&F skriver:

Hej derude 

Hvor kan jeg finde små frost (elsa) fødseldags flag henne? Eller evt et link på nettet med ark som jeg kan printe ud, og selv lave små flag med? 

Hvilken type "små flag" er det du tænker på?? 

Anmeld Citér

10. august 2015

Mettefpigen

Kan du ikk Google billeder også finde dem du synes der er pænest også kopierer dem ud og klistre sammen til flag?...

Anmeld Citér

10. august 2015

A&F

FruStolpe skriver:

Hvilken type "små flag" er det du tænker på?? 

Ligesom det her , så vil jeg selv lave det med frost på og tandstikker.

Kan du følge mig?

Som en anden skriver, kan jeg Google på nettet. Men tænkte mere på om der kunne være en nemmere måde ? Måske jeg tager fejl.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. august 2015

A&F

Mettefpigen skriver:

Kan du ikk Google billeder også finde dem du synes der er pænest også kopierer dem ud og klistre sammen til flag?...

Der må være en nemmere måde måske? Blev inspireret af en anden, hun havde printet et ark og klippet dem ud. Desværre kan jeg jo ikk kontakte hende 

Anmeld Citér

10. august 2015

A&F

linkon skriver:

https://www.etsy.com/dk-en/listing/228502270/frozen-elsa-straw-flags-cupcake-cake?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=elsa%20cupcake%20toppers&ref=sr_gallery_24

fandt disse, der er også mange andre inde på samme side hvis du søger på elsa cupcake toppers 

Tak ven, meget pænt af dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.