kommende-mor skriver:
Er førstegangsgravid i uge 34, og har haft den nemmeste graviditet. Ingen kvalme, og har indtil i foregårs kunnet gå en times tur i skoven sammen med hunden.
Meen - så her i tirsdags tog jeg ind til byen, og rendte rundt derinde lidt for lang tid tror tror jeg. Min lænd var ihvertfald fuldstændig ødelagt om aftenen, og hele dagen i går.
I dag torsdag har jeg så ret ondt i højre hofte, samt får jag ind i højre side af taljen når jeg laver en forkert bevægelse.
Er dette normalt, og er det bare mig der har haft det nemt - eller?
Det kunne også godt lyde, som om at du har overanstrengt dig. Jeg døjer selv med ryggen, har stænger i for at rette den op (opereret i 1999), og jeg kan tydeligt mærke, når jeg ved at jeg skal holde en pause.
Jeg er gravid i uge 38 idag, og har den sidste måned godt kunne gå tur med hunden, men helst kun ud af lige strækninger. Forleden gik jeg som jeg plejer i skoven, men da vi kom ud på et åbent, lige stykke, kunne jeg godt mærke, jeg måtte holde en pause på græsplænen.
Det er også jag i lænden, ned i hoften og nogle gange videre i benet. Har jeg virkelig gået til den en dag, som jeg nogle gange gør, fordi jeg glemmer mine stænger, så kan det skam også mærkes dagen efter og dagen efter igen.
Hvile, hvile, hvile er min anbefaling. Ellers hør din læge og/eller JM.
God bedring!
Anmeld