Så ligger jeg søvnløs her Igen
..
har siden, lige inden jeg opdagede min graviditet, døjet med list sure opstød når jeg sov. Er 22+1 i dag.
Opstødsene har inden seneste tid udviklet sig således, at det begyndte at smage forfærdeligt råddent, var nødt til at spise for at få der væk. Men nu denne gang hjælper INTET!!
I sennesbælgens lå jeg og drømte at nogle fluer irriterede min næse og hals - så gætter på det har noget med starten at gøre - vågner PLUDSELIGT ved en kvælningafølelse, og for hver gang jeg hoater kommer der mere og mere rådden smag, og man kan høre der nok sidder koget slim og blokere. Men kan ikke få mig selv til at hoste det op, sagen er forfærdelig jeg kan ikke holse der ud! Det sker heldigvis ikke særlig tit. Men fik smerter over hele brystkassen i dag.
Tror set ender med et kald til lægen i morgen tidlig. Har i noglesinde hørt om dette? Npr jeg søger på nettet dukker der primært en mase ip, hvor men evt hr været syg - har været frisk som en havørn! Kender i til det? Evt et råd og den rådne smag? - den kommer fra "højre" Side af halsen, og brænder egentligt lidt lige nu, lige under kæben .. Ej men ved seriøst ikke hvad der sker
. Har bare Lust til at tude.. Vil sove 
mødet skal lige siges det er 5-6 gang det sker igennem hele graviditeten , og det sker KUN imens jeg sover
Anmeld
Citér