Hjælp så det i aften ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Du er da bare en rigtig movie-star  Det var da et super godt indlæg og ret interessant  Jeg synes, at I alle gjorde det rigtig godt og søde unger du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Diana...

Tanja du ser jo brand godt ud   Det var bare super godt og du har jo bare nogen super smukke børn. 

Kram Diana Der GLÆDER sig til den 7.

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Rigtig godt... :O) Kønne unger.... Dejligt at få sat ansigt på hvem du er... Køn er du...

Anmeld

16. september 2009

Misjelle

Ihh hvor dig og din datter ligner hinanden, 2 kønne piger i er  . Ja det var faktisk ret interessant, håber jeg kan huske nogle af de vise ord, når Linus en gang kommer og spørger efter lommepenge .

Anmeld

16. september 2009

MoarLK

Det var da super godt Tanja - du havde da intet at være urolig for.
Dejlig unger du har.....

Anmeld

16. september 2009

Mca<3

Ej hvor er i søde og dejlige ,,  Hvor var jeg nervøs ,, Dejligt det er overstået .. Ikke sikkert jeg ville gøre det igen og de har allerede spurgt om de må lave en opfølgning til jul ,,,,   Min datter har allerede fået en masse ansøgninger på FB af alle mulige fremmede der har set hende på tv .. vildt ikke ??   Knuzzer til jer alle

Anmeld

16. september 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ej hvor er i søde og dejlige ,,  Hvor var jeg nervøs ,, Dejligt det er overstået .. Ikke sikkert jeg ville gøre det igen og de har allerede spurgt om de må lave en opfølgning til jul ,,,,   Min datter har allerede fået en masse ansøgninger på FB af alle mulige fremmede der har set hende på tv .. vildt ikke ??   Knuzzer til jer alle

Det er godt nok helt vildt at alle mulige har ansøgt, fordi de lige har set hende i tv...

Anmeld

17. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Det er godt nok helt vildt at alle mulige har ansøgt, fordi de lige har set hende i tv...

Ja helt vildt altså

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ja helt vildt altså

Synes det er utroligt at det er på den måde... Bare fordi man har været med i et indslag....

Anmeld

17. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Synes det er utroligt at det er på den måde... Bare fordi man har været med i et indslag....

Ja , det er jo bare nogle tossede unger . Men både piger og drenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.