Føler min datter hader mig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
6 svar
8 synes godt om
9. august 2015

Sprit25

Jeg har nu i 9 dage ikke kunne putte min datter. Vi har været på ferie med mormor og morfar hvortil det kun var mormor eller far der måtte putte. 

Vi kom hjem for 3 dage siden og i aften kulminerede det. Hun græder fuldstændig hysterisk og når jeg tager hende op går hun i fuldstændig spagat og græder mere hysterisk. Måtte give hende til far og han fik ro på. Så nu sidder jeg her og tuder  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2015

moaren

Sprit25 skriver:

Jeg har nu i 9 dage ikke kunne putte min datter. Vi har været på ferie med mormor og morfar hvortil det kun var mormor eller far der måtte putte. 

Vi kom hjem for 3 dage siden og i aften kulminerede det. Hun græder fuldstændig hysterisk og når jeg tager hende op går hun i fuldstændig spagat og græder mere hysterisk. Måtte give hende til far og han fik ro på. Så nu sidder jeg her og tuder  

Øv....ikke en særlig rar følelse. Tro mig....hun hader dig bestemt ikke  Hvor gammel er din datter? 

Anmeld Citér

9. august 2015

Sprit25

Moaren skriver:

Øv....ikke en særlig rar følelse. Tro mig....hun hader dig bestemt ikke  Hvor gammel er din datter? 

16 mdr. Og efter at have tudet af gik jeg ind og overtog. Hun sover!!!!! Yeay! Har virkelig fortjent den pepsi twist nu! 

Anmeld Citér

9. august 2015

Bshizzle

Sprit25 skriver:

Hun hader dig bestemt ikke 

Hun har bare været inde i et nyt spændende mønster hvor bedsteforældrene osse var der, så det nød hun vel godt af 

- Det samme gør mine børn.. 

Hun skal bare lige falde på plads i det gamle mønster igen og finde ud af at det er dig/jer der bestemmer. 

Du skal ikke give op.. Måske synge, læse historie mm.. 

Anmeld Citér

9. august 2015

Sprit25

Bshizzle skriver:

Hun hader dig bestemt ikke 

Hun har bare været inde i et nyt spændende mønster hvor bedsteforældrene osse var der, så det nød hun vel godt af 

- Det samme gør mine børn.. 

Hun skal bare lige falde på plads i det gamle mønster igen og finde ud af at det er dig/jer der bestemmer. 

Du skal ikke give op.. Måske synge, læse historie mm.. 

Ja tror også problemet er jeg kopiere mormor og far. Jeg skal finde min vej. 

Plejer at være mig der kan få hende til at sove så den er lidt hård

Anmeld Citér

10. august 2015

moaren

Sprit25 skriver:

16 mdr. Og efter at have tudet af gik jeg ind og overtog. Hun sover!!!!! Yeay! Har virkelig fortjent den pepsi twist nu! 

Sådan! 

Anmeld Citér

10. august 2015

Sprit25

Gjorde det igen i aften!!!!! 

Endda med mormor og far i stuen!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.