Jeg er lige anonym, da der er nogle familie medlemmer her inde, der ikke behøver vide at vi er kommet til lidt penge.
men vi er en lille familie med snart to børn, vi er begge på su. Jeg arver et beløb der gør det muligt for mig at købe en lille brugt bil, omkring 50.000kr
jeg overvejet kraftigt at købe en bil da jeg hader at skulle være afhængig af andre hver gang vi skal noget, og med snart to børn ville det gøre mange ting lidt lettere.
Men er det overhovedet en bil man kan bruge med to børn?
Og hvad med økonomien? Kan det virkeligt passe at den kun koster 600-noget i grøn ejer afgift om året?
Har aldrig ejet bil før, så er måske lidt blank på området. Men som jeg har forstået har nyere biler ikke vægtafgift, men grøn ejer afgift, er det korrekt?
Og sidst men ikke mindst, jeg kan ikke finde ud af at beregne en forsikring på den? Jeg har forsikring gennem det faglige hus, og kan ikke rigtig finde noget?
Tænker det er en fin bil, fordi den umiddelbart er billig at have hver måned? Men om det overhovedet er muligt med to på su de næste par år, det er så det næste 
Anmeld
Citér