Hvor mange orgasmer er tilladt som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.577 visninger
10 svar
8 synes godt om
7. august 2015

Anonym trådstarter

Min veninde og jeg har haft en snak. Hun er typen der kan få 6 orgasmer i træk og gerne dagligt. Hun er gravid i 18+. 

Er der en grænse for hvor mange orgasmer baby kan "holde" til? Og vil livmoderen tro det er veer? Hvis det er flere dage i træk...? 

Det er ret privat spørgmsål man ikke lige spørger JM om. 

Hilsen os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

Benjamins'mor

Har aldrig hørt at sådan noget kunne skade baby, så tænker ikke det har nogen betydning hvor mange gange det er. 

Men tænker klart jeg ville spørge jordemoder om sådan noget, de ved det helt sikkert. 

Anmeld Citér

7. august 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Min veninde og jeg har haft en snak. Hun er typen der kan få 6 orgasmer i træk og gerne dagligt. Hun er gravid i 18+. 

Er der en grænse for hvor mange orgasmer baby kan "holde" til? Og vil livmoderen tro det er veer? Hvis det er flere dage i træk...? 

Hilsen os 

Hvis hun ikke kan snakke med sin jordemoder om det får hun problemer senere

Anmeld Citér

7. august 2015

mpr

Hilsen os 

Altså det er nærmere hende som skal vurdere hvor mange hun kan holde til :p har hørt nogle får ondt af at få orgasmer når de er gravide, men tror ikke der er begrænsninger på hvor mange man må få :p Så længe hun kan holde til det kan baby også

Anmeld Citér

7. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Hilsen os 

Det er da lige præcis sådan noget man spørger JM om. 

Hvis hun ikke får plukveer af det, kan jeg ikke forestille mig at det er et problem.

Anmeld Citér

7. august 2015

Mama85

Samlet set på en gravidtetet er det 52, de 52 skal så fordeles over de 9 mdr. hun er gravid, og i snit er det én om ugen..ej, spøg til side.. Medmindre at der er risiko for tidlig fødsel eller andet i den dur, så er der ingen fare 

Anmeld Citér

7. august 2015

loop

Anonym skriver:

Hilsen os 

Hvis din graviditet ellers forløber normalt, kan jeg ikke se, hvad der skulle ske ved det.

Men det er da et oplagt spørgsmål at stille jordemoderen.

Anmeld Citér

7. august 2015

fo82

Mama85 skriver:

Samlet set på en gravidtetet er det 52, de 52 skal så fordeles over de 9 mdr. hun er gravid, og i snit er det én om ugen..ej, spøg til side.. Medmindre at der er risiko for tidlig fødsel eller andet i den dur, så er der ingen fare 

Der er 52 uger i et år  så hvis det er 1 pr uge så går hun da pænt langt over tid 

Anmeld Citér

7. august 2015

Mama85

fo82 skriver:

Der er 52 uger i et år  så hvis det er 1 pr uge så går hun da pænt langt over tid 

Da ikke med begrænsede orgasmer- så vil de famøse ni måneder føles mindst som et år..

Anmeld Citér

7. august 2015

fo82

Mama85 skriver:

Da ikke med begrænsede orgasmer- så vil de famøse ni måneder føles mindst som et år..

Hahahahaha 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.