Endnu en om hæmorider..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2015

Anonym trådstarter

Godaften

Jeg er sen heldig ejer st bækkenløsning, de værste smerter sidder i forvejen i halebenet, og har hele dagen i dag haft ekstra meget ondt, og synes godt nok det havde bred sig liiiiidt for langt ned mod ringmusklen.. Kan så mærke at ved siden af selve ringmusklen, har jeg fået en hæmoride, som sidder "indenfor" og gær virkelig ondt, og 1000 gange mere ondt med BL oven i! 

Hvad kan man gøre? Virker stikpiller eller noget? Har virkelig beugbfor koget der hjælper!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godaften

Jeg er sen heldig ejer st bækkenløsning, de værste smerter sidder i forvejen i halebenet, og har hele dagen i dag haft ekstra meget ondt, og synes godt nok det havde bred sig liiiiidt for langt ned mod ringmusklen.. Kan så mærke at ved siden af selve ringmusklen, har jeg fået en hæmoride, som sidder "indenfor" og gær virkelig ondt, og 1000 gange mere ondt med BL oven i! 

Hvad kan man gøre? Virker stikpiller eller noget? Har virkelig beugbfor koget der hjælper!! 

Og kræver set recept ?? 

Anmeld Citér

7. august 2015

moaren

Anonym skriver:

Godaften

Av av av og øv. Ja, stikpillerne virker og det ville jeg helt klar få doktor til at udskrive til dig. Det er på recept, så du skal lige snakke med ham/hende. Du kan godt købe noget der lindrer lidt i håndkøb, men hvis det skal virke ordentligt, så få det der er på recept. 

Anmeld Citér

7. august 2015

gokkelok

Du skal kontakte lægen med henblik på en recept. 

Det er vigtigt at du holder det rent, så der ikke går infektion i, samt spise masser afvfibre og drik meget vand så du ikke får hård maven. Hvis du har hård mave, vil jeg anbefale magnesia til at gøre det mere  blød. 

Anmeld Citér

7. august 2015

Manna

jeg fik to efter fødslen. De gjorde så ondt at jeg hellere ville have veer. Jeg sov ikke om natten. Gik til læge næste dag og han lokalbedøvede og skar en åben. Der sidder noget størknet blod som skal ud. Måtte desværre afsted til vagtlægen igen dagen efter da det ikke var helt nok.

Måske er det sådan en omgang du skal have også. Men prøv da m stikpillerne først. Det jeg fik gjort var f.... smertefuldt

Anmeld Citér

7. august 2015

Diosa85

Det er så smertefuldt. Jeg fik 4 på størrelse med vagtelæg efter min fødsel fordi mine presseveer var så kraftige. Jeg bruger receptpligtig salve og så ac3 som lindre smerterne. Men skal have ringet til lægen og bedt og stik piller i stedt fordi de er så voldsomme så salven virker nok ikk så meget som jeg håber 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.