Vask af indtræk i vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
11 svar
8 synes godt om
7. august 2015

Sprit25

Efter en uge ved vesterhavet er vores barnevogn blevet møgbeskidt. Herligt, men træls at se på! Hvordan vasker jeg den bedst!

det er en emmaljunga bigs Star suprême? Ved godt jeg kan tage trække af men skal det være ved 30 grader og ingen tumbel eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

M&N

Jeg har altid vasket det på 40 grader og lufttørret bagefter.

Anmeld Citér

7. august 2015

alenemor42

Du kan vaske det på 40 grader og luft tørre, det virker fint

Anmeld Citér

7. august 2015

Mette - Babyuniverset.dk

jeg har vasket ved 40 grader og tumblet uden problemer.

Vi har godt nok en Odder, men tænker ikke at forskellen er så stor.

Held og lykke med projektet :-)

Anmeld Citér

8. august 2015

S*DD

Står det ikke på? Det gør det på min. Nåh men jeg vasker ved 40 grader og lufttørrer

Anmeld Citér

8. august 2015

moaren

Babyuniverset.dk skriver:

jeg har vasket ved 40 grader og tumblet uden problemer.

Vi har godt nok en Odder, men tænker ikke at forskellen er så stor.

Held og lykke med projektet :-)

Undskyld jeg lige blander mig, men hvilken Odder har du? Jeg har en Zip fra 2010 og betrækket på dæknet er meget skjoldet og har ikke turdet vaske det. Har du det og i så fald, hvordan 

Anmeld Citér

8. august 2015

Mette - Babyuniverset.dk

Undskyld jeg lige blander mig, men hvilken Odder har du? Jeg har en Zip fra 2010 og betrækket på dæknet er meget skjoldet og har ikke turdet vaske det. Har du det og i så fald, hvordan 

Jeg har også en Zip. Det er kun betrækket i selve kassen (det der kan tages af) jeg har vasket og tumblet.

betrækket på indersiden af forlærred, ville jeg ikke turde vaske i maskinen. Her ville jeg i første omgang forsøge med en fugtig klud med lidt sulfo.

Anmeld Citér

8. august 2015

Nea85

Moaren skriver:

Jeg tillader mig lige at svare

Jeg har samme barnevogn og har uden problemer vasket forlæderet ved 40 grader og lufttørring. Da det var rigtig plettet sendte jeg det til rens efterfølgende, og det var der heller ikke problemer ved

Anmeld Citér

9. august 2015

moaren

Nea85 skriver:

Jeg tillader mig lige at svare

Jeg har samme barnevogn og har uden problemer vasket forlæderet ved 40 grader og lufttørring. Da det var rigtig plettet sendte jeg det til rens efterfølgende, og det var der heller ikke problemer ved

Okay....og vi er enige om, at forlæderet er "dæknet" med lynlåsen i? For så tror jeg da nok liiiiige, at det skal prøves 

Anmeld Citér

9. august 2015

Nea85

Moaren skriver:

Okay....og vi er enige om, at forlæderet er "dæknet" med lynlåsen i? For så tror jeg da nok liiiiige, at det skal prøves 

Ja, lige præcis det

Min barnevogn er sort, og det har altså ikke taget skade af vask eller rens

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.