Donorbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. august 2015

RikkeHvidovre

Nogen som skal fortælle lidt om hvordan processen er? og ik fordi det er vildt vigtigt, men har bare fået afvide man får tillæg fra kommunen fordi man er alene og et andet beløb fordi man har et donor barn? er det sandt.

Skal til samtale på onsdag hos lægen, og er bare så spændende, synes igår da jeg fik tiden der ikke var længe til, men det synes jeg alligevel.

Evt. kan i fortælle hvad man får som alene mor når man har et barn. bare nysgerrig.

Hilsen Rikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2015

Sandra Nygaard Kjær Jørgensen

RikkeHvidovre skriver:

Nogen som skal fortælle lidt om hvordan processen er? og ik fordi det er vildt vigtigt, men har bare fået afvide man får tillæg fra kommunen fordi man er alene og et andet beløb fordi man har et donor barn? er det sandt.

Skal til samtale på onsdag hos lægen, og er bare så spændende, synes igår da jeg fik tiden der ikke var længe til, men det synes jeg alligevel.

Evt. kan i fortælle hvad man får som alene mor når man har et barn. bare nysgerrig.

Hilsen Rikke

Har du fået svar på dette? 

Anmeld Citér

27. september 2015

L-mor

Der er ikke noget særligt 'tillæg til donorbørn'. Der er et eneforsørgertillæg til børnepengene, som alle eneforsørgere kan få (er dog nu indtægtsbaseret). Det er Udbetaling Danmark, der administrerer udbetaling af børnepenge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.