Blodtab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.337 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2009

TbCp

Nu sad jeg lige og kiggede min fødselsjournal igennem da jeg skulle se hvor mange timer min fødsel tog og så så at mit blodtab var på 1300ml.
Jeg blev tjekket en del da jeg var virkelig bleg og meget meget træt i lang tid.

Men er der nogle der ved hvad det "normale" er, hvis der er noget der er normalt.

Jeg fødte ved Akut kejsersnit men ved ikke om det har noget at sige i denne situation.

Senere er jeg også kommet i behandling for forhøjet blodtryk og tænker at det måske kan være grunden til jeg mistede så meget blod.... altså det forhøjede blodtryk.

Eller måske er 1300ml slet ikke så meget, synes bare det lyder af en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Munder

Jeg mistede omkring 2 liter, og det sagde de var voldsomt. Jeg endte i fuld narkose (på grund af flere ting) og fik 1 liter blod. Så mon ikke man siger op til 1 liter er "normalt". Puha jeg ved det faktisk ikke, der må vist andre kloge hoveder til

Anmeld

16. september 2009

charlottekri

det normale ligger omkring de 500 ml

Anmeld

16. september 2009

TbCp

det normale ligger omkring de 500 ml

Så er der ikke noget at sige til at både jeg og Dorte W havde det lidt småskidt

Anmeld

16. september 2009

Lise

Jeg mstede ca 500 ml under fødslen og to liter senere samme dag... Jeg var også lidt slidt herpå...

Anmeld

16. september 2009

kiroo

jeg mistede 600-700 ved en alm fødsel.. og havde det super, ud over jeg bare ikke ville tisse avavav

Anmeld

16. september 2009

Nanna1985

Min første fødsel endte i aks og der mistede jeg kun 400 ML..

Min anden fødsel, der fødte jeg naturligt og der mistede jeg 1 Liter.. De havde problemer med at stoppe min blødning, så jeg fik 2 piller, som skulle få det til at stoppe og det hjalp os

Anmeld

16. september 2009

Mathilde

Jeg mistede kun ca. 200 ml blød og det er vidst meget lidt

Anmeld

16. september 2009

heaven

jeg mistede 550 ml under normal fødsel

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.