blod en uge efter æl - IKKE gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2015

migmigher

I sidste måned, en uge efter æl, havde jeg lidt lyserødt blod på papiret, efter et toiletbesøg.

Nu er jeg så, igen, en uge efter æl begyndt at bløde. Kun blod på papiret, men til gengæld er det hver gang, og det er nu på 4 dagen.

Min mens kommer som den skal, og på grund af sommerferien, er det et par måneder siden jeg blev insemineret, så jeg ved at jeg ikke er gravid.

Andre der har prøvet det, eller ved hvorfor jeg pludselig bløder sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

migmigher

Slet ingen??

Anmeld Citér

5. august 2015

Chellie

Jeg tror ikke nogen herinde kan give dig et sikkert svar, men da jeg nævnte på fertilitets-klinikken, at jeg havde blødt et par gange, scannede hun lige en ekstra gang for at tjekke for cyster .. Der var ingen, så ifølge hende var det bare et af naturens luner, og ikke noget jeg skulle være bekymret for .. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget?

Anmeld Citér

5. august 2015

migmigher

Chellie skriver:

Jeg tror ikke nogen herinde kan give dig et sikkert svar, men da jeg nævnte på fertilitets-klinikken, at jeg havde blødt et par gange, scannede hun lige en ekstra gang for at tjekke for cyster .. Der var ingen, så ifølge hende var det bare et af naturens luner, og ikke noget jeg skulle være bekymret for .. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget?

Det kan jeg bestemt.

Et bud er da bedre en fuldstændig uvished 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.