Sunde opskrifter eftersøges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. september 2009

KarinaIda

Hej alle...

Jeg har valgt at vores familie herhjemme skal have lagt vores kost om, til den mere sunde side end den normalt er... Så er der ikke nogle af jer derude, der kan komme med nogle lækre, gode og sunde opskrifter???

Knus Karina - Som håber på en masse respons....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

mor_sabina

KarinaIda skriver:

Hej alle...

Jeg har valgt at vores familie herhjemme skal have lagt vores kost om, til den mere sunde side end den normalt er... Så er der ikke nogle af jer derude, der kan komme med nogle lækre, gode og sunde opskrifter???

Ja jeg vil gerne råbe i kor med dig Kunne være rart hvis nogen kunne lave en sund madplan for os herhjemme

Anmeld

15. september 2009

SHERO

KarinaIda skriver:

Hej alle...

Børnevenlige opskrifter eller?? :-)

Anmeld

16. september 2009

KarinaIda

Tullen85 skriver:

Børnevenlige opskrifter eller?? :-)

Det hele...

Både børnevenlige og det...

Anmeld

16. september 2009

Vidunderligeunger

sundmad.net den hjemmeside er simpelt så god! jeg bruger jeg tit til lige at finde hvad vi skal have til aftensmad.. der kan du jo bare vælge 5-7 ting og så lave din egen madplan

Jeg går meget op i sund mad, har læst mange bøger om det og været på en del kurser, også i fedtstoffer, hvilke der er gode og hvilke der IKKE er og  brug af økologi, fordele ved dette osv - du kan bare skrive

Anmeld

16. september 2009

Lone Jakobsen

youngone skriver:

sundmad.net den hjemmeside er simpelt så god! jeg bruger jeg tit til lige at finde hvad vi skal have til aftensmad.. der kan du jo bare vælge 5-7 ting og så lave din egen madplan

Jeg går meget op i sund mad, har læst mange bøger om det og været på en del kurser, også i fedtstoffer, hvilke der er gode og hvilke der IKKE er og  brug af økologi, fordele ved dette osv - du kan bare skrive

jeg har prøvet den men synes der er svært at finde ret mange opskrifter derinde.

Anmeld

16. september 2009

KarinaIda

youngone skriver:

Super.. Tusind tak for tippet...

Anmeld

16. september 2009

KarinaIda

youngone skriver:

Kan slet ikke finde ud af den hjemmeside... den er godt nok indviklende...

Anmeld

16. september 2009

Vidunderligeunger

hvad med aarstiderne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.