40+2 så blev det min tur til at føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
8 svar
30 synes godt om
5. august 2015

Diosa85

4/8 2015 blev dagen hvor min fantastiske søn meldte sin ankomst.

jeg startede med at være meget utilpas mandag aften. Omkring kl 22 begyndte veerne så. Ringede til Fg ved 00:35 da der var 5-6 minutter mellem veerne. De bad mig tage et par Panodil og prøve og sove. Kl 2 havde de så taget meget til og jeg ringede igen. Vi kørte derind og jeg havde åbnet mig 1,5 cm så de sendte mig hjem igen med er par smertestillende og beroligende og sove på. 

kl 6 var den helt gal med veer så ind igen. Men kun en halv cm mere åben. De kunne heldigvis godt se veerne fra kraftige så fik er skud morfin i låret så jeg kunne sove. 

Timerne gik og var lange. Men da jeg endelig nåede de 4 cm og de kunne kalde mig aktiv i fødsel så tog det fart. Pludselig havde jeg åbnet mig 8 cm og presseveerne begyndte og tage til. Fik hurtigt åbnet mig de sidste 2 cm og fra presseveerne startede rigtig til min lille trold var kommet til verden gik der 20 minutter. 

3170 gram og 49 cm lang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Chellie

Tillykke! 

Anmeld Citér

5. august 2015

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Tillykke 

Anmeld Citér

5. august 2015

Mrsopsand

Profilbillede for Mrsopsand
Diosa85 skriver:

jeg startede med at være meget utilpas mandag aften. Omkring kl 22 begyndte veerne så. Ringede til Fg ved 00:35 da der var 5-6 minutter mellem veerne. De bad mig tage et par Panodil og prøve og sove. Kl 2 havde de så taget meget til og jeg ringede igen. Vi kørte derind og jeg havde åbnet mig 1,5 cm så de sendte mig hjem igen med er par smertestillende og beroligende og sove på. 

kl 6 var den helt gal med veer så ind igen. Men kun en halv cm mere åben. De kunne heldigvis godt se veerne fra kraftige så fik er skud morfin i låret så jeg kunne sove. 

Timerne gik og var lange. Men da jeg endelig nåede de 4 cm og de kunne kalde mig aktiv i fødsel så tog det fart. Pludselig havde jeg åbnet mig 8 cm og presseveerne begyndte og tage til. Fik hurtigt åbnet mig de sidste 2 cm og fra presseveerne startede rigtig til min lille trold var kommet til verden gik der 20 minutter. 

3170 gram og 49 cm lang 

Kæmpe stort tillykke!  Dejligt du ikke skulle gå så længe. Jeg fødte selv en søn i fredags, 39+3. Vandet gik torsdag. Det var skønt at det nåede at gå i gang af sig selv.

Anmeld Citér

5. august 2015

Nicolinesommer

Stort tillykke!!

Anmeld Citér

5. august 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Stort tillykke med sønnen

Det lyder til at der bliver født mange drenge for tiden eller er det bare mig

Anmeld Citér

5. august 2015

Nicolinesommer

Inger skriver:

Stort tillykke med sønnen

Det lyder til at der bliver født mange drenge for tiden eller er det bare mig

Jeg synes også det er et drengeboom! 4 i min omgangskreds er gravide og 3 af dem venter drenge. Det må være drengenes år

Anmeld Citér

5. august 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Nicolinesommer skriver:

Jeg synes også det er et drengeboom! 4 i min omgangskreds er gravide og 3 af dem venter drenge. Det må være drengenes år

Ja det tror jeg også, fik selv en dreng for 12 dage siden og syntes mange herinde skal have eller har født drenge..

Men jeg har nu også en datter fra 2013 så den står lige her i det lille hjem

Anmeld Citér

7. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

3170 gram og 49 cm lang 

Stort tillykke med ham   Hvor er det fantastisk!   

I har det alle godt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.