Hvordan med fitness centre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg mangler stadig at smide 20 kg fra min graviditet, og der sker bare ingenting ���� Det er lidt over to år siden jeg fødte, så nu har jeg endelig fået meldt mig ind i et fitness center.. Jeg meldte mig ind over nettet og har ikke været dernede endnu.. Jeg har aldrig prøvet at være i et fitness center før så ved ikke hvordan maskinerne virker osv.. Er der nogen dernede til at vise hvilke maskiner jeg skal bruge og hvordan de fungerer? Og skal man have træningstøj på når man kommer eller skal man skifte tøj dernede? 

Det er virkelig pinligt at jeg ingenting ved 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mangler stadig at smide 20 kg fra min graviditet, og der sker bare ingenting ���� Det er lidt over to år siden jeg fødte, så nu har jeg endelig fået meldt mig ind i et fitness center.. Jeg meldte mig ind over nettet og har ikke været dernede endnu.. Jeg har aldrig prøvet at være i et fitness center før så ved ikke hvordan maskinerne virker osv.. Er der nogen dernede til at vise hvilke maskiner jeg skal bruge og hvordan de fungerer? Og skal man have træningstøj på når man kommer eller skal man skifte tøj dernede? 

Du kan klæde om i fitnesscentre, men kan også gøre det hjemmefra. På de fleste centre er der billeder og guide på alle maskiner, men du kan også bede om at få dem vist. Nogle steder er det gratis, og andre steder koster det penge at få vist maskinerne. Men det er altså ikke nødvendigt at få det vist, hvis det koster penge. Det er nemt at finde ud af, når man først står overfor dem. 

Anmeld Citér

5. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Du kan klæde om i fitnesscentre, men kan også gøre det hjemmefra. På de fleste centre er der billeder og guide på alle maskiner, men du kan også bede om at få dem vist. Nogle steder er det gratis, og andre steder koster det penge at få vist maskinerne. Men det er altså ikke nødvendigt at få det vist, hvis det koster penge. Det er nemt at finde ud af, når man først står overfor dem. 

Du kan også melde dig på hold. Zumba, crossfit, cirkeltræning, spinning osv. Det er super sjovt at træne med andre, og du har en til at vise hvad du skal gøre 

Anmeld Citér

5. august 2015

Sissel

Som en anden skriver kan du både skifte hjemmefra og i centeret.. Bare husk sko til indendørs træning, vandflaske, håndklæde (hvis du sveder, så det ikke drypper på maskinerne) og så måske en hængelås til skabet i omklædningsrummet.. Du kan evt starte på et løbebånd/cykel/crosstrainer og så holde øje med hvordan de øvrige maskiner bliver brugt pøj pøj med det

Anmeld Citér

5. august 2015

Studerendemor

Anonym skriver:

Det er en rigtig god ide, at få introduktion til maskinerne. Både hvordan de skal bruges, indstilles, hvor meget vægt og hvornår det skal øges, hvor mange gentagelser osv. De er ikke svære at bruge, men det er meget vigtigt at du bruger maskinerne og træner korrekt - især når du er helt ny. I en træning er det også godt at lave øvelser på fx pilatesbold, med håndvægte, med kroppens vægt alene osv. og det ville en træner kunne lære dig og lægge et træningsprogram, som passer lige til dig og dine ønsker. Jeg har aldrig været ude for, at skulle betale ekstra for en intro til fitness center, men hvis du skal, synes jeg det er gode penge givet ud. Og som en anden foreslår, så prøv hold timerne. Der vil en instruktør guide dig gennem hele træningen - fx stram op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.