koster det penge? og hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
5 svar
4 synes godt om
4. august 2015

Anonym trådstarter

Koster det penge og få fjernet et mellemnavn man har giftet sig til, og nu er blevet skilt og gerne vil have det væk igen. 
I så fald hvor meget koster det, og hvordan søger jeg om at få det fjernet igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Koster det penge og få fjernet et mellemnavn man har giftet sig til, og nu er blevet skilt og gerne vil have det væk igen. 
I så fald hvor meget koster det, og hvordan søger jeg om at få det fjernet igen? 

Uden at vide noget vil jeg tro at det koster 500 kr ligesom en almindelig navneændring og at det sker via borger.dk

Anmeld Citér

4. august 2015

Vivienne

Mener at det koster 600 og at man ansøger om det hos den lokale kirke. Sådan var det ihvertfald for 4-5 år siden.

Anmeld Citér

4. august 2015

Benjamins'mor

Man kan godt få fjernet et navn man har giftet sig til, men det koster omkring 580,- og det kan ordnes på borger.dk

Anmeld Citér

4. august 2015

Mom2

Ja det koster 510.- at få lavet navneændring, når det ikke er i forbindelse med en vielse og du skal søge om det på borger.dk

(min man arbejder med dette, så disse info er de rigtige..)

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar alle sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.