TecTake autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.772 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. august 2015

migmigher

Nogen der kender den? 
Kan se den er godkendt, men kan ikke rigtigt finde andres erfaringer eller test af den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

MM00

migmigher skriver:

Nogen der kender den? 
Kan se den er godkendt, men kan ikke rigtigt finde andres erfaringer eller test af den. 

Jeg vil ikke købe den for den minder om fisher price eller nania. De billig autostole klare sig rigtig dårlig i test.

Så heller købe en Rømer, Besafe, Maxi Cosi, Recaro. Autostole skal man aldrig spare på for det er dit barns sikkerhed det går udover.

Hvor gammelt er jeres barn?  

Anmeld Citér

4. august 2015

migmigher

T10 skriver:

Jeg vil ikke købe den for den minder om fisher price eller nania. De billig autostole klare sig rigtig dårlig i test.

Så heller købe en Rømer, Besafe, Maxi Cosi, Recaro. Autostole skal man aldrig spare på for det er dit barns sikkerhed det går udover.

Hvor gammelt er jeres barn?  

Jeg synes også den lød for billig, men hvis der nu var andre der havde gode erfaringer, ville det jo ikke gøre noget. 

Vi forventer en Recaro - den kender vi fra den bagud vendte. 

hun er 2 år . 

Anmeld Citér

4. august 2015

MM00

Jeg synes også den lød for billig, men hvis der nu var andre der havde gode erfaringer, ville det jo ikke gøre noget. 

Vi forventer en Recaro - den kender vi fra den bagud vendte. 

hun er 2 år . 

Nu ved jeg ikke hvad hun sidder i nu, men det anbefales jo de sidder bagudvendt indtil 3-4 års alderen. Køb en 15-36 kg næste gang, den må de sidde i fra de er 3-4 år i stedet for 9-36 kgs. 

Anmeld Citér

4. august 2015

migmigher

T10 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad hun sidder i nu, men det anbefales jo de sidder bagudvendt indtil 3-4 års alderen. Køb en 15-36 kg næste gang, den må de sidde i fra de er 3-4 år i stedet for 9-36 kgs. 

Hun sidder i en forudvent 9-18kg men hendes ben støder på ryglænet. 
Tror ikke vi kunne få hende til at sidde i en bagudvendt. 
Hun er ikke glad for at sidde i en bil, og sove gør hun slet ikke. 

Anmeld Citér

4. august 2015

MM00

migmigher skriver:

Hun sidder i en forudvent 9-18kg men hendes ben støder på ryglænet. 
Tror ikke vi kunne få hende til at sidde i en bagudvendt. 
Hun er ikke glad for at sidde i en bil, og sove gør hun slet ikke. 

Når hun allerede er 2 år og sidder i en forudvendt så kan hun ligeså godt blive i den indtil hun skal over i en 15-36 kgs når hun bliver 3-4 år. Hvilken autostol sidder hun i nu og hvor lang har i som forældre sæderne tilbage? 

Anmeld Citér

4. august 2015

migmigher

T10 skriver:

Når hun allerede er 2 år og sidder i en forudvendt så kan hun ligeså godt blive i den indtil hun skal over i en 15-36 kgs når hun bliver 3-4 år. Hvilken autostol sidder hun i nu og hvor lang har i som forældre sæderne tilbage? 

Lige nu har vi en rømer king plus (mener jeg den hedder)

Sædet er kun det nødvendige tilbage, men med en lille bil, er der ikke meget plads.

Anmeld Citér

4. august 2015

MM00

Lige nu har vi en rømer king plus (mener jeg den hedder)

Sædet er kun det nødvendige tilbage, men med en lille bil, er der ikke meget plads.

Nej okay kan jeg godt se. Tænker bare hun er for lille til 15-36 kgs autostol endnu. Har hørt et sted at man ikke anbefaler 9-36 kgs autostol fordi der er alt for stor spring. Der er en herinde der hedder noget med Lena hun ved meget om autostole

Anmeld Citér

31. oktober 2017

np180790

jeg har to rollinger, som begge har haft glæde af autostole fra tectake... For os, der ikke har super mange penge, er det en rigtig fin autostol, som jeg købte efter at have læst om dem på trustpilot...

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Lje

np180790 skriver:

jeg har to rollinger, som begge har haft glæde af autostole fra tectake... For os, der ikke har super mange penge, er det en rigtig fin autostol, som jeg købte efter at have læst om dem på trustpilot...

Men trustpilot er jo på ingen måde en platform, der kan fortælle dig noget om sikkerhed i stolene. På trustpilot kan du typisk læse om forhandleren af stolene. Trustpilot udfører ikke test af autostole. 

Med mindre FDM, TÆNK eller andre valide testorganisationer har testet og godkendt stolen, så ville jeg aldrig sætte mit barn i den stol. Så hellere en brugt udgave (gerne hvor man kender sælger eller i det mindste går kritisk til værks) i stedet.

Men ikke engang tør vi. Autostole og cykelhjelme købes fra ny hos os. 

Jeg ville se mig om efter et godt tilbud på en ny stol. Og få vejledning, så stol og barn passer sammen. 

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.