slimprop og tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2015

Rikke.N 86

Åååh i går og i dag er slimpropen kommet ud og med lidt brunligt blod, murren og jag i underlivet er også startet, så venter i spænding 

men hvornår kan man håber at det går rigtig i gang og den lille vil ud?

erfaringer efterlyses

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Mortilenpige

Min gik ca tre gange på to dage, efter sidste gang gik der ikke lang tid til veerne kom, vidste ikke det var veer men det fandt jeg så ud af

Anmeld Citér

3. august 2015

Rikke.N 86

Mortilenpige skriver:

Min gik ca tre gange på to dage, efter sidste gang gik der ikke lang tid til veerne kom, vidste ikke det var veer men det fandt jeg så ud af

Åååh det lyder godt

sys godt nok at nogle af de jag der kommer vare ret længe, men ikke med faste intervaller, og har været vandt til kraftige menstruation smerter, så har ikke nogen føling på hvad jeg mærker efter

Anmeld Citér

3. august 2015

Mortilenpige

Rikke.N 86 skriver:

Åååh det lyder godt

sys godt nok at nogle af de jag der kommer vare ret længe, men ikke med faste intervaller, og har været vandt til kraftige menstruation smerter, så har ikke nogen føling på hvad jeg mærker efter

Mine første veer varede omkring et par sekunder (: mine startede kl 11:20 og mærkede dem først rigtig ved en 18:00 tiden (:

Anmeld Citér

3. august 2015

Rikke.N 86

Mortilenpige skriver:

Mine første veer varede omkring et par sekunder (: mine startede kl 11:20 og mærkede dem først rigtig ved en 18:00 tiden (:

Har prøvet at ta tid mens jeg lå ned, og de kom sådan okay jævnligt, men ved ikke om de stopper eller jeg ikke mærker dem  når jeg sætter mig op

Anmeld Citér

3. august 2015

Mortilenpige

Rikke.N 86 skriver:

Har prøvet at ta tid mens jeg lå ned, og de kom sådan okay jævnligt, men ved ikke om de stopper eller jeg ikke mærker dem  når jeg sætter mig op

Du skal mærke dem uanset hvad du gør, sådan fandt jeg ud af det. Jeg skiftede sengetøj, gjorde rent og gik med hunden 

Anmeld Citér

3. august 2015

Diosa85

Rikke.N 86 skriver:

Åååh i går og i dag er slimpropen kommet ud og med lidt brunligt blod, murren og jag i underlivet er også startet, så venter i spænding 

men hvornår kan man håber at det går rigtig i gang og den lille vil ud?

erfaringer efterlyses

Min slimprop gik første gang i torsdag og igen i morges. Har haft tiltagende veer i over en uge og har stadig ikke født. Det er meget individuelt fra kvinde til kvinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.