Spørgsmål nummer 27 ang ombygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2015

Anja82

jeg vil gerne have gerigter med struktur (eller hvad man kalder det) men tror det bliver for meget også til fodlister - på byggemarkedet siger de at mange har struktur-gerigter og alm fodlister som på billedet... 

Men ser det ok ud?? Jeg kan ikke selv bestemme mig..

ville du vælge store alm fodlister som på billedet eller bare alm fodlister? Tror dig ikke dem jeg vil have som gerigter er helt så brede som på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

MetteT

Anja82 skriver:

jeg vil gerne have gerigter med struktur (eller hvad man kalder det) men tror det bliver for meget også til fodlister - på byggemarkedet siger de at mange har struktur-gerigter og alm fodlister som på billedet... 

Men ser det ok ud?? Jeg kan ikke selv bestemme mig..

ville du vælge store alm fodlister som på billedet eller bare alm fodlister? Tror dig ikke dem jeg vil have som gerigter er helt så brede som på billedet

Vi havde med struktur i vores gamle hus.. Altså ligesom vores gerigter og det var rigtig fint.. Men det er jo en smag sag..

Anmeld Citér

3. august 2015

Anja82

MetteT skriver:

Vi havde med struktur i vores gamle hus.. Altså ligesom vores gerigter og det var rigtig fint.. Men det er jo en smag sag..

Altså fodlister og gerigter var begge med struktur? 

Anmeld Citér

3. august 2015

ErDetSnartNU

Hvad jeg ville vælge kommer fuldstændig an på husets stil. Er det en patriciervilla/murermestervilla med stuklofter eller en 60'er villa med 235 til loftet? I første tilfælde synes jeg at brede og udskårne gerigter passer godt ind men ikke i et 60'er hus.

Anmeld Citér

3. august 2015

Anja82

ErDetSnartNU skriver:

Hvad jeg ville vælge kommer fuldstændig an på husets stil. Er det en patriciervilla/murermestervilla med stuklofter eller en 60'er villa med 235 til loftet? I første tilfælde synes jeg at brede og udskårne gerigter passer godt ind men ikke i et 60'er hus.

Det er et 70'er hus  kan godt følge dig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.