En uge over termin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2015

msmukke

Jeg er i dag gået en uge over termin, er ved at miste tålmodigheden. Sover næsten ikke om natten pga smerter og kan ikke vende mig ordenligt i sengen. 

Jeg har ikke været til Jordemoder siden den 23 juli, er det normalt? 

Jeg har blot fået besked på at jeg skal ringe til fødegangen på onsdag og snakke om en mulig hindeløsning og sættes igang fredag eller lørdag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

LBK

msmukke skriver:

Jeg er i dag gået en uge over termin, er ved at miste tålmodigheden. Sover næsten ikke om natten pga smerter og kan ikke vende mig ordenligt i sengen. 

Jeg har ikke været til Jordemoder siden den 23 juli, er det normalt? 

Jeg har blot fået besked på at jeg skal ringe til fødegangen på onsdag og snakke om en mulig hindeløsning og sættes igang fredag eller lørdag. 

Ja det er vidst helt normalt. Sådan er var det også med mig. Jeg gik også en uge over med nummer to og var til JM i uge 39+et eller andet. 

Havde jeg ikke født om søndagen som var præcis en uge over tid skulle jeg havd været til JM om tirsdage. 

Anmeld Citér

3. august 2015

msmukke

LBK skriver:

Ja det er vidst helt normalt. Sådan er var det også med mig. Jeg gik også en uge over med nummer to og var til JM i uge 39+et eller andet. 

Havde jeg ikke født om søndagen som var præcis en uge over tid skulle jeg havd været til JM om tirsdage. 

Tak for dit svar synes bare der mangler en snak om hvad der skal ske og sådan. 

Fødte tre dag før termin med den første, så synes slet ikke det er sjovt at være så lang tid over termin nu. 

Første fødsel var meget lang og hård, så frygter denne fødsel.

Anmeld Citér

3. august 2015

LBK

msmukke skriver:

Tak for dit svar synes bare der mangler en snak om hvad der skal ske og sådan. 

Fødte tre dag før termin med den første, så synes slet ikke det er sjovt at være så lang tid over termin nu. 

Første fødsel var meget lang og hård, så frygter denne fødsel.

Du kan jo altid ringe og få en snak med dem ...

Anmeld Citér

3. august 2015

Benjamins'mor

Jeg har i begge graviditeter været til jordemoder omkring termin og derefter ikke mere. 

Ved nr. 2 fik jeg en tid til igangsættelse men fødte selv 2 dage før,

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.