Filtret hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
11 svar
9 synes godt om
2. august 2015

Benjamins'mor

Min datter på knap 22 mdr får helt vildt nemt filtret hår i nakken, og det er bare ikke til at redde ud. 

Hun får klippet spidser ca en gang om måneden, i dag røg der 2 cm. 

Har prøvet at bruge olie og også prøvet med balsam. Nogen der har nogen gode råd? 

Billedet er ikke nyt, men mere for at vise hvordan det hurtigt kommer til at se ud. Hendes hår vokser næsten lige så hurtigt som ukrudt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

serinasmor

Benjamins'mor skriver:

Min datter på knap 22 mdr får helt vildt nemt filtret hår i nakken, og det er bare ikke til at redde ud. 

Hun får klippet spidser ca en gang om måneden, i dag røg der 2 cm. 

Har prøvet at bruge olie og også prøvet med balsam. Nogen der har nogen gode råd? 

Billedet er ikke nyt, men mere for at vise hvordan det hurtigt kommer til at se ud. Hendes hår vokser næsten lige så hurtigt som ukrudt.

Vi døjer med det samme (stadig -men i mindre grad )... Har ingen gode råd  andet end - husk at redde håret tit - flere gange om dagen - og det skal helst reddes efter lur også - hvis dem der passer hende i hverdagen har den slags overskud... Og brug balsam ved hårvask med shampoo

Kan dog sige at det ser ud til at det bliver bedre med tiden  

Anmeld Citér

2. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min datter er kun 13 mdr og vi døjer med set samme 

Så jeg har købt en balsam spray i kvikly 

Den er hvid med lilla mærke fra anglamark  den koster kun 20 kr og er rigtig god den har oven i købet astma og allergi Danmark og nordisk mærke på 

Jeg sprøjter bare godt i nakken og så er det lige til at rede ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. august 2015

Trine89

Vi har samme problem. :/ 

Af en eller anden grund er det blevet bedre efter det er blevet længere  

Og ellers massere af balsam når der vaskes hår og så er vi også storforbrugere af spray balsam som sprøjtes i når der skal børstes  

Anmeld Citér

2. august 2015

pernille.23

Vi har det samme problem, vi bruger balsam også bruger vi tangle teezer( tror jeg den hedder) en børste der er god til tykt, ugleteller krøllet hår

Anmeld Citér

2. august 2015

Carina:-)

Min datter har krøller over det hele og det filtrer og er træls for hende at få redt men vi bruger også masser af balsam spray og det har gjort det bedre  

Anmeld Citér

2. august 2015

Benjamins'mor

serinasmor skriver:

Vi døjer med det samme (stadig -men i mindre grad )... Har ingen gode råd  andet end - husk at redde håret tit - flere gange om dagen - og det skal helst reddes efter lur også - hvis dem der passer hende i hverdagen har den slags overskud... Og brug balsam ved hårvask med shampoo

Kan dog sige at det ser ud til at det bliver bedre med tiden  

Bruger også balsam på hende.  

Anmeld Citér

2. august 2015

MorTil3+

Vi har samme problem. Balsam spray er guld værd. Laver det selv. Balsam og vand i en spray, det var min frisør der gav mig det tip, meget billigere.

Anmeld Citér

3. august 2015

Chellie

Masser af balsam-spray, red håret så ofte, du kan komme til det, og lad det gro lidt længere, så hun kan begynde at have det flettet. Når først håret er flettet (især franske fletninger), vil det blive væsentlig nemmere at have med at gøre 

Anmeld Citér

3. august 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det er ik auto stol stoffet der driller??  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.