Jeg tror, din mand er håndværker, og at du har en mellemlang videregående uddannelse eller måske er kontoruddannet. Jeg tror, du går efter et personligt udtryk men stadig rene linjer og praktiske overflader. I har ikke den største omgangskreds, men har gode parvenner, som I hver især har kendt fra tidligere. I er hjemmemennesker og vanemennesker.
Jeg kan ikke tilføje, så det kommer her i stedet:
Jeg tror, at I godt kan lide ferier til de traditionelle storbyer (LDN, NY, Paris etc.), men oftest ender med charter (eller Lalandia), fordi det er nemmere med små børn.
Jeg tror, at du er mest på børnene ift din mand. Især da de var helt små, men det er blevet bedre. Ligeledes med hjemmet.
Jeg tror, det er vigtigt for dig, at din familie og dit hjem er præsentabelt, men jeg tror, du investerer mere i dine børns påklædning end du gør i din egen. Jeg forestiller mig, at du bruger dit hjem og dine børn som dit ansigt udadtil, fremfor at gå meget op i personlig pleje og træning (det er virkelig at strække den langt ud fra et par billeder - I know, men det var blot en tanke).
Jeg tror ikke, at du går vildt meget op i økologi.
Og så tror jeg, at I bor på Sjælland. Ikke nord - nærmere midt.
Synes i øvrigt, at der er mange fede elementer i Jeres hjem. Køkkenet er så fint!