Jeg plejer ikke at abe efter, men denne gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. august 2015

Anonym trådstarter

... Hvem bor her? 

Er vildt nysgerrig efter hvad folk mener om vores hjem. Ikke at det betyder noget, kunne bare være sjovt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Loa

Et par på midt slut 20'erne med 1-2 små børn.. (Tror mest på en enkelt)

I går op i at jeres hjem er pænt og det må gerne se godt ud, altså i har lagt lidt tanker i indretningen, bla børneværelset.

Men jeg tror heller ikke er nogen der ville gå amok over en kähler vase eller lign. 

Jeg tror i er ret stille og rolige familie mennesker..

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Et par på midt slut 20'erne med 1-2 små børn.. (Tror mest på en enkelt)

I går op i at jeres hjem er pænt og det må gerne se godt ud, altså i har lagt lidt tanker i indretningen, bla børneværelset.

Men jeg tror heller ikke er nogen der ville gå amok over en kähler vase eller lign. 

Jeg tror i er ret stille og rolige familie mennesker..

Hehe næsten. Start 30'erne med 2 børn. 

Jeg vil rigtig gerne have et rent og ryddeligt hjem. Min kæreste går ikke så meget op i det og er desværre lidt af et rodehoved. 

Og så har jeg faktisk 6 kähler vaser haha. Men ingen jubilæums vase og ingen trang til at få den 

og ja vi er vist rimelig stille og rolige... 

Anmeld Citér

2. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror, din mand er håndværker, og at du har en mellemlang videregående uddannelse eller måske er kontoruddannet. Jeg tror, du går efter et personligt udtryk men stadig rene linjer og praktiske overflader. I har ikke den største omgangskreds, men har gode parvenner, som I hver især har kendt fra tidligere. I er hjemmemennesker og vanemennesker.

Anmeld Citér

2. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror, din mand er håndværker, og at du har en mellemlang videregående uddannelse eller måske er kontoruddannet. Jeg tror, du går efter et personligt udtryk men stadig rene linjer og praktiske overflader. I har ikke den største omgangskreds, men har gode parvenner, som I hver især har kendt fra tidligere. I er hjemmemennesker og vanemennesker.

Jeg kan ikke tilføje, så det kommer her i stedet:

Jeg tror, at I godt kan lide ferier til de traditionelle storbyer (LDN, NY, Paris etc.), men oftest ender med charter (eller Lalandia), fordi det er nemmere med små børn.

Jeg tror, at du er mest på børnene ift din mand. Især da de var helt små, men det er blevet bedre. Ligeledes med hjemmet.

Jeg tror, det er vigtigt for dig, at din familie og dit hjem er præsentabelt, men jeg tror, du investerer mere i dine børns påklædning end du gør i din egen. Jeg forestiller mig, at du bruger dit hjem og dine børn som dit ansigt udadtil, fremfor at gå meget op i personlig pleje og træning (det er virkelig at strække den langt ud fra et par billeder - I know, men det var blot en tanke).

Jeg tror ikke, at du går vildt meget op i økologi.

Og så tror jeg, at I bor på Sjælland. Ikke nord - nærmere midt.

Synes i øvrigt, at der er mange fede elementer i Jeres hjem. Køkkenet er så fint!

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Jeg kan ikke tilføje, så det kommer her i stedet:

Jeg tror, at I godt kan lide ferier til de traditionelle storbyer (LDN, NY, Paris etc.), men oftest ender med charter (eller Lalandia), fordi det er nemmere med små børn.

Jeg tror, at du er mest på børnene ift din mand. Især da de var helt små, men det er blevet bedre. Ligeledes med hjemmet.

Jeg tror, det er vigtigt for dig, at din familie og dit hjem er præsentabelt, men jeg tror, du investerer mere i dine børns påklædning end du gør i din egen. Jeg forestiller mig, at du bruger dit hjem og dine børn som dit ansigt udadtil, fremfor at gå meget op i personlig pleje og træning (det er virkelig at strække den langt ud fra et par billeder - I know, men det var blot en tanke).

Jeg tror ikke, at du går vildt meget op i økologi.

Og så tror jeg, at I bor på Sjælland. Ikke nord - nærmere midt.

Synes i øvrigt, at der er mange fede elementer i Jeres hjem. Køkkenet er så fint!

Shit du er skræmmende god til det der. 

Jeg er kontorelev (har dog

også en cand. Mag. ) og min mand er tømrer. 

Og ja alt andet passer også præcist. Hvor vildt altså... 

Det eneste der er forkert er stedet. Vi bor på Sydfyn 

og tak for komplimentet. Vi er også rigtig glade for køkkenet. Lige bortset fra at bordpladen kræver en del pleje. Det er lidt træls. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.