Hvem bor så her vil i mene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2015

MorTil3+

synes det lyder meget sjovt hvordan i kan beskrive andre ud fra hvordan vi bor. Har egentlig aldrig tænkt over det og føler ikke selv vi rigtig har en stil og heller ikke hva vi signalerer med vores hjem, så vil da gerne høre hva i synes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

lineog4

Er bare super dårlig til at sige noget som helst om andre. Men hyggeligt at kigge inden for hos andre. 

Jeg misunder de store flader, hvornder er plads til leg - vi har også nogle men så er de pludselig fyldt med togbane eller andet åndssvagt. 

For mig er det sådan et klassisk hjem med børn, hvor der både skal være plads til børn men samtidig skal der være opryddet og pænt, møblerne er praktiske så de kan tørres af når der har været fedtede børnefingre - hellere det end sige nej til fingrene...

Og ellers er jeg blank og er faktisk selv overrasket over mit hjem sender signaler der minder om mig - ved sørme ikke om jeg tør få gæster mere 

Anmeld Citér

2. august 2015

MorTil3+

lineog4 skriver:

Er bare super dårlig til at sige noget som helst om andre. Men hyggeligt at kigge inden for hos andre. 

Jeg misunder de store flader, hvornder er plads til leg - vi har også nogle men så er de pludselig fyldt med togbane eller andet åndssvagt. 

For mig er det sådan et klassisk hjem med børn, hvor der både skal være plads til børn men samtidig skal der være opryddet og pænt, møblerne er praktiske så de kan tørres af når der har været fedtede børnefingre - hellere det end sige nej til fingrene...

Og ellers er jeg blank og er faktisk selv overrasket over mit hjem sender signaler der minder om mig - ved sørme ikke om jeg tør få gæster mere 

Det er bestemt heller ikke noget vi tænker over at vores indretning sender en masse signaler til andre. Vores datter leger faktisk mest på lammeskindstæppet ved lænestolen, men der plejer også at være proppet med dukker og køkkenting i det hjørne, hun var så bare lige hos mormor og morfar i dag. Men ja de store flader bruger vi gerne når alt deres LEGO bliver slæbt frem. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Mama85

Jeg vil skyde på en familie med 2+ børn. Du/I går ikke efter en bestemt stil, det skal være praktisk og skal kunne holde til lidt af hvert af hensyn til børnene. Rent arbejdsmæssigt tænker jeg korte uddannelser, men kan ikke nævne noget specifikt. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Masig

Jeg tænker praktiske mennesker. Nogle der arbejder meget og derfor skal det være nemt og enkelt derhjemme. 

Egentlig havde jeg gættet på ét barn, men så at der både var kravlegård og skoletaske så det må jo være minimum to børn. 

I går op i et rent og pænt hjem, men sætter også pris på hygge og samvær med familien (ses bl.a. Ved det hyggelig spisebord i køkkenet)...

Synes ellers det er et flot hjem og er også misundelig på den store gulvplads... Vores søn ville elske at rode med legetøj på sådan et gulv  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.