40+0 1 gang med pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.413 visninger
4 svar
5 synes godt om
2. august 2015

Ka1994

Så ramte jeg ENDELIG terminsdatoen ��

jeg er heldigvis ikke blevet utålmodig (endnu) og er heller ikke besværet på nogen måde, så kan vidst ikke klage. Har i alt taget 13.5 kilo på så er gået fra 53 kilo til 66.5, er vildt stolt over det! ��

Min lille prinsesse er skønnet til en terminsvægt på 3400 så det er jo rigtig fint. 

Maven er sunket rigtig meget den seneste uge så nu må vi se hvornår hun synes hun har lyst til at komme ud �� min kæreste og jeg glæder os helt vildt til at møde hende ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Så ramte jeg ENDELIG terminsdatoen ��

jeg er heldigvis ikke blevet utålmodig (endnu) og er heller ikke besværet på nogen måde, så kan vidst ikke klage. Har i alt taget 13.5 kilo på så er gået fra 53 kilo til 66.5, er vildt stolt over det! ��

Min lille prinsesse er skønnet til en terminsvægt på 3400 så det er jo rigtig fint. 

Maven er sunket rigtig meget den seneste uge så nu må vi se hvornår hun synes hun har lyst til at komme ud �� min kæreste og jeg glæder os helt vildt til at møde hende ��

Jeg ramte også min terminsdag Idag 

jeg er dog meget utålmodig nu da jeg har haft veer i flere dage så er godt øm efterhånden. Så han må meget gerne komme ud nu 

Jeg har i alt taget 15 kg på med en start på 48 kg mig nu 63 kg hvilket jeg er godt tilfreds med 

Min lille dreng er skønnet som din prinsesse til 3400 gram. Det er over alt forventning da han har ligget lidt under gennemsnit i hele 2. Trimester. 

Smuk mave du har. Har desværre ikke lige noget nyt mave billede op min tlf 

Anmeld Citér

2. august 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Jeg ramte også min terminsdag Idag 

jeg er dog meget utålmodig nu da jeg har haft veer i flere dage så er godt øm efterhånden. Så han må meget gerne komme ud nu 

Jeg har i alt taget 15 kg på med en start på 48 kg mig nu 63 kg hvilket jeg er godt tilfreds med 

Min lille dreng er skønnet som din prinsesse til 3400 gram. Det er over alt forventning da han har ligget lidt under gennemsnit i hele 2. Trimester. 

Smuk mave du har. Har desværre ikke lige noget nyt mave billede op min tlf 

Ja det minder meget om hinanden 

Held og lykke til dig, mon ikke snart de vælger at komme ud 

Anmeld Citér

2. august 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Ja det minder meget om hinanden 

Held og lykke til dig, mon ikke snart de vælger at komme ud 

Held og lykke til dig også 

det håber jeg sandelig de gør. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Diosa85

Så fik jeg er billede af maven 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.