Først og fremmest er jeg ked af dit tab, det er bare hårdt det ved jeg
Jeg har måske en solstrålehistorie du leder efter
I 2011 blev jeg gravid, jeg var lykkelig, men til NF var fostret gået til, altså en MA, så jeg fik en udskrabning i 34 års fødselsdaggave i juni 
Vi forsøgte at blive gravide igen men det lykkedes ikke, så vi gik til lægen, og det viste sig at min mand har lidt problemer md sædkvaliteten så vi blev henvist til behandling. hele 2012 gik med inseminering 4 forsøg alle negative, og i januar 2013 startede vi på første reagensglasforsøg. Men den 16 januar stod jeg og gloede på en postitiv test, vi havde lavet en baby selv....
Oktober 2013 kom vores datter, sund og rask, jeg var 36 år gammel.
og for at det ikke skal være løgn, sidder jeg her i haven og kigger på 2 barnevogne, da jeg fødte en søn for 9 dage siden, en total overraskelse, da vi havde forliget os med tanken om kun et barn. Han er resultatet af en hurtig omgang, og fandt først ud af det i uge 6...
men han er fin, sund og rask, og jeg fyldte 38 i juni månede..
Så jeg har været gravid 3 gange på 4 år, og har 2 skønne børn på under 2 år, så ja, alt er muligt og du er bestemt ikke for gammel
Jeg skal så heller ikke have flere nu, men det er da meget godt gået med min mands sædkvalitet, syntes jeg
Held og lykke