Medicinsk abort og angsten for at blive æld gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
8 svar
6 synes godt om
2. august 2015

Appelsin

Droppede P-pillerne i april og blev overraskende gravid 2mdr senere, er 31år og føler selv at det var på tide da jeg jo ikke bliver yngre... Da jeg var i uge 9 igår, besluttede jeg mig for at betale for en scanning privat, var så nysgerrig, ville sikre mig at der var hjerteblink... Jeg har hele graviditeten haft svært ved at tro på at jeg er gravid, var hos lægen to gange, men der blev intet undersøgt ikke engang en urinprøve og derfor havde jeg kun 5 positive hjemme test liggende at stole på og de symptomer jeg havde... Slap for den værste kvalme og var bange for det var et skidttegn... Hvis jeg dku følge min mavefornemmelse havde ingen følelse, hverken positiv eller negativ måske derfor jeg betalte for en scanning. Var til scanning igår og det viste dig at embryonen døde i uge 7... Blev henvist til sygehuset hvor de kiggede efter engang mere og der fandt de endda to... valgte en medicinsk abort og gik igang med det samme da jeg kom hjem... Ville bare have det overstået... Og tilbage er der nu et stort tomrum og angsten for ikke at kunne blive gravid igen/at hvis jeg bliver er æld gammel... Fylder 32 til oktober... Er der andre der er gået sent igang med projekt baby og har mistet?? Jeg føler mig helt Tom i den i, men jeg ef glad for ag det kom ud nu mens det er då tidligt... Det må være endnu værre med en sen abort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Diosa85

Appelsin skriver: