Emmaljunga big star supreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.310 visninger
25 svar
5 synes godt om
1. august 2015

lillelille

Nu har jeg lige købt barnevogn. I annoncen stør det at han er købt 2014. Han ser meget godt ud og man kan godt se at han er ikke meget brugt. Men det er ikke termobund eller indbygget myggnet/solskærm. Jeg troede det var standard i den nye emmaljunga big star supreme vogne. Er der nogen som ved om det kan passe, eller  er vognen ældre en de sagde i annoncen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Trine89

lillelille skriver:

Nu har jeg lige købt barnevogn. I annoncen stør det at han er købt 2014. Han ser meget godt ud og man kan godt se at han er ikke meget brugt. Men det er ikke termobund eller indbygget myggnet/solskærm. Jeg troede det var standard i den nye emmaljunga big star supreme vogne. Er der nogen som ved om det kan passe, eller  er vognen ældre en de sagde i annoncen..

Det lyder lige som den vi havde. Og det var en Big City 

Anmeld Citér

1. august 2015

Carina:-)

Min fra 12 havde termobund og solskræm så enten er den ældre eller også er det ikke en supreme model du har købt .

Anmeld Citér

1. august 2015

Lenchick

lillelille skriver:

Jeg har en Big Star Suprême købt i juli'14 og der er termobund, solskærm og myggenet i kalechen. 

Fik du ikke en købskvittering? Jeg har allerede brugt garantien to gange på min vogn

Anmeld Citér

1. august 2015

lillelille

Trine89 skriver:

Det lyder lige som den vi havde. Og det var en Big City 

Ej så føler jeg at vi er blivet snydt! Der stor surpreme i annoncen..en det var også ret billigt.. Og see virkelig godt ud..

Anmeld Citér

1. august 2015

lillelille

Lenchick skriver:

Jeg har en Big Star Suprême købt i juli'14 og der er termobund, solskærm og myggenet i kalechen. 

Fik du ikke en købskvittering? Jeg har allerede brugt garantien to gange på min vogn

Nej den er væk :/

Anmeld Citér

1. august 2015

Diosa85

lillelille skriver:

Ej så føler jeg at vi er blivet snydt! Der stor surpreme i annoncen..en det var også ret billigt.. Og see virkelig godt ud..

Kan du evt tage billede af den og sætte den ind her? Så kan det være vi kan se om det er en suprême. 

Anmeld Citér

1. august 2015

MorTilSnartFire <3

Min fra 2014 er en Big Star surprime med solskærm, myggenet, termobund osv. Jeg tror ikke på, det er en surprime fra 2014! Det kan ikke vælges fra i modellen, så... 

Anmeld Citér

1. august 2015

lillelille

Diosa85 skriver:

Kan du evt tage billede af den og sætte den ind her? Så kan det være vi kan se om det er en suprême. 

Her er den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. august 2015

Lenchick

lillelille skriver:

Her er den..

Min har også et anderledes styr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.