Vi venter os en:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2015

Babydrøm

S*DD skriver:

Sikke mange lækre ting i har fået købt  ja det er mere virkeligt når man har mærket liv. Jeg gik og var i tvivl om jeg var gravid fra uge 11-16 hvor jeg ikke mærkede liv. På trods af fin nf 

Nej vi mangler en del endnu. Eller vi mangler alt til puslebordet og have et værelse at sætte tingene ind i. Men det er ved at blive lavet  så det bliver skønt at kunne indrette hendes værelse. 

Men alt tøj,ø og barnevogn er klar. 

Ja plus det tøj vi har i forvejen hihi Det er så hyggeligt I vores ferie her, tager vi ud og bestiller en startpakke med barnevogn mm. bliver skønt at få tjek på  

Ja det må det blive, så håber snart jeg kan mærke hende   Var du i tvivl fordi du ik mærkede liv? Så du mærkede liv allerede i uge 16? er det jeres første eller?  

Okay, ja det bliver da super skønt når I kan indrette værelset Vi har et ekstra værelse, men ved ik hvor meget vi vil indrette der, hun kommer til at sove hos os, pusleplads bliver ovenpå vaskemaskinen på badeværelset, men hendes tøj mm. skal jo være på værelset Får se hvordan vi gør, vi drømmer om et andet sted at bo, men her er fint nok, indtil det rigtige hjem dukker op

Dejligt I har tjek på det   

Vi kan ik helt finde ud af hvad tøj præcis vi skal købe, nu hun bliver vinterbarn, må jeg spørge hvad I har købt? bare ca.? Og så ved vi jo ik om vi helst vil have to delt tøj eller dragter, men bliver nok en blandning  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.