Kreativitet - datters billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
4 svar
9 synes godt om
31. juli 2015

Witt

Heej de damer!

Føler mig nød til at prale lidt - min kreativitet, blev til min datters billede på Gudrun og Gudrun instagram ..

Jeg kommer fra Færøerne, bor heroppe. Færøerne er kendt for en bestemt strikke trøje der hedder en Stjørnutroyggja - en "stjernetrøje" ..

Min datter havde strik på fra top til tå, strikket sokker, strikket nederdel og så en stjernetrøje. Vi leger lidt med at tage nogle billeder foor sjovs skyld.. Og jeg lægger nogle af de her billeder ud på min instagram. Lige pludsellilg har GudrunxGudrun kommenteret under et af billederne af de elsker billederne jeg har taget og om de må bruge dem !

Her er ngle af billederne jeg ar taget og så er der jo det GudrunxGudrun lagde ud

Mit hjerte smelter
Go weekend ti jer .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2015

Mamman

Profilbillede for Mamman

Sikke nogle skønne billeder

Anmeld Citér

31. juli 2015

lineog4

Hun er da også for skøn. Hvorfor har jeg ikke en trold der vil gå i mit hjemmestrik 

Har du opskrift på de fantastiske strømper?

Anmeld Citér

31. juli 2015

Witt

Mamman skriver:

Sikke nogle skønne billeder

Tak ��

Anmeld Citér

31. juli 2015

Witt

lineog4 skriver:

Hun er da også for skøn. Hvorfor har jeg ikke en trold der vil gå i mit hjemmestrik 

Har du opskrift på de fantastiske strømper?

Mange tak! ���� . 

Hun har gået med strik lige fra den dag hun blev født. Uld bodystock ��, især i svømmehallen når de er helt små babyer ���� . 

- det har nok også noget at gør med at vi er fra Færøerne, her går vi næsten altid i strik �� ..

Uha, hende oldemor har lige strikke dem til os, et par til hende og et magen til par til mig! Kan prøve at spørge hende ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.