Mor til William feb 2015 skriver:
Ja vi har ogsÄ prÞvet at svÞbe, det virkede da han var mindre, men nu bliver han irriteret. Han fÄr alt det tryghed jeg kan give. Jeg sidder og gÄr rundt med ham pÄ armen heletiden, isÊr om aften sÄ han bliver fyldt godt op. Men ja jeg mÄ bare acceptere at sÄdan er det nu. Jeg mÄ prÞve at nyde at han vil putte og have nÊrhed, pludselig er de store og sÄ er det slut. Men det er bestemt hÄrdt nogen dage.
Det er rigtigt hÄrdt og man fÞler sig som en zombie nogle dage. Jeg havde mange dage hbor jeg brugte lÊngere tid pÄ at fÄ hende til at sove end hun sov - jeg kunne have skreget.
Men jeg lÊrte smÄ trick, som at smide brystet i munden pÄ hende og sÄ kunne jeg fÄ 4 timers sÞvn. Ligge pÄ gulvet helt tÊt op af hende ap kunne jeg lige lukke Þjnene, og vi kunnd begge to mÊrke hinanden. SÊtte hende i hÞjstol pÄ badevÊrelset sÄ vi kunne holde i hÄnd eller lege titte bÞh mens jeg tog turbo bad. NÄ ja og sÄ blev jeg verdensmester i at kunne spise alt mad med en hÄnd 
Men tro mig jeg blev overrasket over hvor nemt det kunne vÊre med en baby da jeg fik lillebror og det endda selvom jeg jo havde et stÞrre barn og hans rytme skulle matche hendes. Men ham kunne jeg bare lÊse: nu er han trÊt, sÄ putter jeg ham, sÄ sover han og vÄgner med et smil. Han skal ikke have med i det sekund han vÄgner men kan sagtens vente (min datter skulle have brystet i munden helst fÞr hun Äbnede Þjnene for ikke at blive hysterisk ).
Der opdagede jeg tydeligt det ikke bare handler om forÊldre og "opdragelse" men ogsÄ om personlighed
Anmeld
Citér