I går aftes da lillebror på 27 måneder er kommet i seng forløber det i starten som det plejer. Han ævler lidt, smider sutterne ned bag ved sengeranden og ævler så lidt mere. Så er der faktisk stille et stykke tid, men så græder han pludseligt meget ulykkeligt. Mærkeligt, tænker jeg. Går derind og han siger "av numse". Jeg putter ham og han virker egentlig ok. Jeg siger godnat og går igen. Det fortsætter dog og han siger nu "ned og gå", hvilket ikke rigtig giver nogen mening. Det ender med at jeg tager ham med ind i vores seng, hvor jeg putter mig med ham. Han falder i søvn og jeg kan så putte ham over i sin egen seng efter 20 minutters tid.
Han sov fint hele natten, så tror ikke han havde ondt eller noget.
Nu frygter jeg jo så for i aften skal gå på samme måde. Min mand er som sædvanligt helt rolig og siger, at selvfølgelig gør det ikke det og jeg håber han har ret. Tror måske det fer skete var, at han var faldet lidt hen, men vågner så at er eller andet og kan så slet ikke finde ro igen. Jeg havde smurt hans mås med creme fordi han har lidt blød mave pt. så et kan være det var den der sved. Ved godt han ikke er så glad for at få smurt måsen, men syntes det var så lidt jeg puttede på.
Ja, hvad er det egentlig jeg vil med mit indlæg? Måske nogen har er bud på hvad der var galt, gode råd eller tanker? Er desværre meget negativ anlagt, så det kan slå mig helt ud.
Anmeld
Citér