Så der ved at ske noget. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
14 svar
16 synes godt om
29. juli 2015

Diosa85

Så jeg 39+3 Idag. Havde intet liv mærket hele dagen og har haft meget kraftige plukveer så valgte her til aften at ringe til Fg som tog mig ind til ctg tjek.
Lillemanden har det heldigvis godt og jordmoderen kunne bekræfte med 6 veer på 30 minutter at jeg officielt er i fødsel. Nu skal de bare blive kraftigere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

loop

Diosa85 skriver:

Så jeg 39+3 Idag. Havde intet liv mærket hele dagen og har haft meget kraftige plukveer så valgte her til aften at ringe til Fg som tog mig ind til ctg tjek.
Lillemanden har det heldigvis godt og jordmoderen kunne bekræfte med 6 veer på 30 minutter at jeg officielt er i fødsel. Nu skal de bare blive kraftigere 

Jeg håber du får en god fødsel

Anmeld Citér

29. juli 2015

Jegkiggerpåfugle

Stort tillykke med det - håber du får en fantastisk fødsel og at den ikke bliver alt for lang  

Anmeld Citér

29. juli 2015

Mrsopsand

Diosa85 skriver:

Yay! Så skete det alligevel ret hurtigt! Håber du får en fantastisk fødsel 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Diosa85

Mrsopsand skriver:

Yay! Så skete det alligevel ret hurtigt! Håber du får en fantastisk fødsel 

Der er desværre ikke sket mere endnu. Der kan gå dage endnu. Men nu ved jeg da at fødslen er i gang og det er rigtige veer og ikke bare plukveer. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Mrsopsand

Diosa85 skriver:

Der er desværre ikke sket mere endnu. Der kan gå dage endnu. Men nu ved jeg da at fødslen er i gang og det er rigtige veer og ikke bare plukveer. 

Ja, nu ved du da der ikke er længe til i møder jeres lille dreng. 

Min slimprop gik i dag og har stadig ømme plukkeveer så det går stille og roligt fremad her også 

Anmeld Citér

29. juli 2015

Diosa85

Mrsopsand skriver:

Ja, nu ved du da der ikke er længe til i møder jeres lille dreng. 

Min slimprop gik i dag og har stadig ømme plukkeveer så det går stille og roligt fremad her også 

Nej heldigvis da. Håber han kommer i nat. Men er ikke så optimistisk må jeg indrømme 

uh så sker der også lidt hos dig. Spændende 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Mrsopsand

Diosa85 skriver:

Nej heldigvis da. Håber han kommer i nat. Men er ikke så optimistisk må jeg indrømme 

uh så sker der også lidt hos dig. Spændende 

Hvordan er det gået? 

Mit vand er gået her halv fire, så jeg er spændt på om vi begge føder i dag

Anmeld Citér

30. juli 2015

Diosa85

Mrsopsand skriver:

Hvordan er det gået? 

Mit vand er gået her halv fire, så jeg er spændt på om vi begge føder i dag

Ihh hvor du heldig. Glæder mig til at høre en Update fra dig. 

Rigtig god fødsel 

her er der ikke sket mere. Ikke andet end veerne er blevet kraftigere. Men der er stadig 10 minutter mellem dem og de er stadig ikke lange nok 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Chellie

Pøj pøj begge to! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.