Stork barnevogn eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2015

Denførste

Hej alle, da jeg/ vi venter vores første barn og selvfølgelig skal have os en barnevogn, vil jeg høre jer til råds!

Er der nogen her inde som har erfaring med barnevognen STORK? Vi har en by bil, så har set at den ville passe perfekt til den, men hvad med baby og vores behov. Synes at butikken Ønskebørn prøver at sælge den stort, men da den kun ud kom på markeret i Maj, ville jeg så godt høre andre forældres erfaringer og meninger?

Håber i vil hjælpe mig lidt, med nogle svar, på forhånd TAK��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

MorTilN

Denførste skriver:

Hej alle, da jeg/ vi venter vores første barn og selvfølgelig skal have os en barnevogn, vil jeg høre jer til råds!

Er der nogen her inde som har erfaring med barnevognen STORK? Vi har en by bil, så har set at den ville passe perfekt til den, men hvad med baby og vores behov. Synes at butikken Ønskebørn prøver at sælge den stort, men da den kun ud kom på markeret i Maj, ville jeg så godt høre andre forældres erfaringer og meninger?

Håber i vil hjælpe mig lidt, med nogle svar, på forhånd TAK��

Vi har tænkt os at købe den når det er da vi også har en lille bybil så det den eneste der kan lig der ordentligt. Jeg har kun læst gode bruger anmeldelser på den og den har jo samme ligge mål som Odder og Emmaljunga.

Men ja ligesom Babysam prøver at sælge Odder prøver Ønskebørn at sælge Stork da de begge er producenter bag vognen.

Et stort plus ved Stork er at deres lifts er afbalanceret så baby altid ligger korrekt under at det hårdt for forældrenes håndled

Anmeld Citér

8. august 2015

missyM

Hej

Vi har en Stork barnevogn. 

Den er super flot. Den er nem og handy at køre rundt med, og alt i alt er vi utroligt glade ved den. 

Men ... jeg synes den's vippe/vugge funktion er meget hård. Og derfor tænker jeg at hvis jeg kunne ha valgt igen, ville jeg have valgt en odder zip

Anmeld Citér

8. august 2015

SB84

missyM skriver:

Hej

Vi har en Stork barnevogn. 

Den er super flot. Den er nem og handy at køre rundt med, og alt i alt er vi utroligt glade ved den. 

Men ... jeg synes den's vippe/vugge funktion er meget hård. Og derfor tænker jeg at hvis jeg kunne ha valgt igen, ville jeg have valgt en odder zip

Vi har også en Stork og jeg elsker den

Hvis du mener at affjedringen er hård kan du jo selv justere den. Hvis du tager kassen af er der to håndtag på stellet som kan drejes på. Du skal bare sørge for at dreje nøjagtigt lige meget på begge

Anmeld Citér

1. september 2015

missyM

SB84 skriver:

Vi har også en Stork og jeg elsker den

Hvis du mener at affjedringen er hård kan du jo selv justere den. Hvis du tager kassen af er der to håndtag på stellet som kan drejes på. Du skal bare sørge for at dreje nøjagtigt lige meget på begge

Det er korrekt og er også gjort

- men tak for informationen, det kunne sagtens ha været jeg ikke vidste det (og nej det er ikke ironisk) 

Anmeld Citér

1. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Købte barnevogn i januar - hvor stork kom med deres i maj og hvor er jeg ked af jeg ikke fik fornøjelsen af den barnevogn (savle savle) drømmer tit om at skifte ud men synes det for sent 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.