Brækket ben.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2015

camsko88

Min datter på 2,5 var så uheldig at brække benet 5. Juni i år. Efter 6 uger fik hun så gipsen af og nu kæmper vi så med at hun stadig ikke går på benet. 

Før hun brækkede benet var hun altid i fuld gang, hoppede og sprang. Og nu kravler hun rundt med benet hængende efter sig. Hvor lang tid går der inden benet fungere igen? 

Nogen ideer til hvordan man kan hjælpe hende??

Det skal lige siges at det var 6 uger hvor benet på intet tidspunkt måtte bruges eller støttes på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

Diosa85

camsko88 skriver:

Min datter på 2,5 var så uheldig at brække benet 5. Juni i år. Efter 6 uger fik hun så gipsen af og nu kæmper vi så med at hun stadig ikke går på benet. 

Før hun brækkede benet var hun altid i fuld gang, hoppede og sprang. Og nu kravler hun rundt med benet hængende efter sig. Hvor lang tid går der inden benet fungere igen? 

Det skal lige siges at det var 6 uger hvor benet på intet tidspunkt måtte bruges eller støttes på.

Jeg vil ikke gøre mig ekspert på området for ved ingenting om det.

men min tanke. At hun nok lige skal "lærer" og bruge det igen. Ment på den måde at hvis hun slet ikke har brugt det i 6 uger. Så er der vel næste som at lærer på ny når man er så lille. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

majba

camsko88 skriver:

Tag hende med i svømmehallen hvor kun kan bruge det uden at støtte rigtigt på det og ligesom bevæge sig rundt vægtløs 

Anmeld Citér

29. juli 2015

ErDuHerIkkeSnart

camsko88 skriver:

Hej du

Du skal snakke med jeres læge og evt. en fysioterapeut om den rigtige måde at hjælpe jeres pige til genoptræning. Jo hurtigere, jo bedre.

Signe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.