Brudekjole når man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.792 visninger
15 svar
4 synes godt om
28. juli 2015

JH12

Jeg skal giftes her til oktober, hvor jeg fuld ammer min lille dreng. Og jeg synes det er enormt svært at finde en ordentlig kjole hvor man også kan amme i. 

Har så fundet denne pæne hvide kjole men er i tvivl om det kunne gå an? Ville pynte den med en flot hvid eller cremet cardigan, og selvfølgelig nogle sko. 

Kender i nogle gode sider hvor man kan finde amme venlige brudekjoler? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2015

Hullahop92

Jeg skal giftes her til oktober, hvor jeg fuld ammer min lille dreng. Og jeg synes det er enormt svært at finde en ordentlig kjole hvor man også kan amme i. 

Har så fundet denne pæne hvide kjole men er i tvivl om det kunne gå an? Ville pynte den med en flot hvid eller cremet cardigan, og selvfølgelig nogle sko. 

Det er da en rigtig fin kjole  Jeg skal giftes om under 14 dage, hvor jeg er i uge 30, så jeg har også været på jagt efter en graviditetsbrudekjole. Jeg endte selv med at købe en almindelig hvid ventekjole, som jeg så pifter op med en perle-hårbøjle, sandaler med perler og så en flot brudebuket. Man kan gøre meget med ekstra accessories 

Har du kigget på Purløg og Persilles hjemmeside? 

Anmeld Citér

28. juli 2015

JH12

Hullahop92 skriver:

Det er da en rigtig fin kjole  Jeg skal giftes om under 14 dage, hvor jeg er i uge 30, så jeg har også været på jagt efter en graviditetsbrudekjole. Jeg endte selv med at købe en almindelig hvid ventekjole, som jeg så pifter op med en perle-hårbøjle, sandaler med perler og så en flot brudebuket. Man kan gøre meget med ekstra accessories 

Har du kigget på Purløg og Persilles hjemmeside? 

Tillykke med det kommende bryllup.  

Ja derinde har jeg kigget, synes bare ikke rigtig der er brudekjoler til folk der ammer.  Ihvertfald ikke nogle særlige ihvertfald 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Hullahop92

JH12 skriver:

Tillykke med det kommende bryllup.  

Ja derinde har jeg kigget, synes bare ikke rigtig der er brudekjoler til folk der ammer.  Ihvertfald ikke nogle særlige ihvertfald 

https://www.purlogpersille.dk/shop/seraphine-vente-brudekjole-30001p.html

Den her er godt nok ikke specifikt til amning, men jeg har prøvet den og den er lidt 'åben' foroven, så det ville godt kunne lade sig gøre. 

Men ja, vil give dig ret i, at udvalget af ammebrudekjoler desværre ikke er så stort..  Håber du finder noget! 

Anmeld Citér

28. juli 2015

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg tror bare jeg ville vælge en almindelig brudekjole, men som var let at åbne i toppen så jeg kunne tage den ned fortil uden at skulle have den hele af.

Prøv at gå i Lily og forklar problematikken, så kan de sikkert hjælpe med at finde en løsning der er til at klare.

Hvor ofte skal du amme?

Anmeld Citér

28. juli 2015

JH12

nemisis skriver:

Jeg tror bare jeg ville vælge en almindelig brudekjole, men som var let at åbne i toppen så jeg kunne tage den ned fortil uden at skulle have den hele af.

Prøv at gå i Lily og forklar problematikken, så kan de sikkert hjælpe med at finde en løsning der er til at klare.

Hvor ofte skal du amme?

Lige nu ammer jeg ca hver anden time og konstant fra kl 17, men min dreng er også kun 4 uger ☺️

Anmeld Citér

28. juli 2015

TNBC

JH12 skriver:

Jeg har fundet en der er amme venlig  som de siger, men en del dyre end den du viser. Lige omkring 1700 (kan også bruges til andet end Bryllup )

Anmeld Citér

28. juli 2015

JH12

Yurie skriver:

Jeg har fundet en der er amme venlig  som de siger, men en del dyre end den du viser. Lige omkring 1700 (kan også bruges til andet end Bryllup )

Hvad er det for en? ☺️

Anmeld Citér

28. juli 2015

TNBC

JH12 skriver:

Hvad er det for en? ☺️

https://www.purlogpersille.dk/shop/seraphine-ventekjole-29997p.html

Anmeld Citér

22. december 2016

gigi1

Jeg har købt en graviditets brudekjole fra brudekjoler weddingdeluxe i stenløse. Her er billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.