Har I også allerede mave på??? -pga. manglende toiletbesøg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2009

jubii

Hej
Jeg er 7 uger henne. Har været til 1 scanning og spurgte sygeplejersken om det var normalt allerede nu at bukserne strammede og at jeg måtte tage hensyn til mit tøjvalg, da vi endnu ikke har fortalt hele familien det. Hun sagde at det var normalt at have problemer med fordøjelsen når hormonerne raser i kroppen.....og det skal jeg lige love for. Der går dage imellem jeg er på toilet og når jeg så endelig sidder der, så tager det en evighed.
Det er jo i bund og grund en lille bagatel, men det værste er hvis nogle skulle spørge om jeg var gravid og så måtte lyve eller fortælle sandheden....og sandheden skulle gerne vente lidt længere med at komme frem.
Specielt om aftenen ligner jeg een der er 7 måneder henne og det er svært at skjule. På den anden side er det også lidt "hyggeligt" med mave på, men det er jo desværre ikke pga. det ca. 1 cm. lange foster der svømmer rundt derinde.

Hører gerne jeres historie......om toiletbesøg :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2009

linemus

Mine bukser strammer op. Tror min mave er temmelig oppustet, for det er nu alt for tidligt, at den skulle vokse, selvom jeg har været gravid før.

Jeg blev faktisk spurgt i går, om jeg var gravid. Blev helt overrumplet og måtte lyve, hvilket er virkelig svært for mig, men jeg stod sammen med min mormor, som ikke ved noget endnu Kunne heldigvis bruge undskyldningen, at det bare stadig var mave fra sidste graviditet, hvor jeg ventede tvillinger.

Synes ikke jeg har de store problemer med mine toiletbesøg. Endnu da. Husker nogle slemme nogle fra sidste gang

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

He he..sjovt emne
Jeg lider også en del af oppustet mave...og så synes jeg, at jeg er sulten HELE tiden  Da jeg var ude og købe ind tænkte jeg, at jeg hellere måtte købe sundt ind når nu jeg fylder mig hele tiden...så ned i kurven med snack-agurker, mandler og sugarsnaps...men ville sgu hellere ha haft chips og chokolade

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yes yes - oppustet mave har jeg bestemt også...   Og jeg spiser KONSTANT!!!

Og som du siger - det er ret hyggeligt med en stor mave, men når man så vågner næste morgen er det lidt en fesen fornemmelse...

KH
Rosa

Anmeld

28. september 2009

Ansemusen

Hold k... Dorthe du er mere standhaftig end nogle af os andre

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hold k... Dorthe du er mere standhaftig end nogle af os andre

Jeg tror nu desværre, at det er alle de fibre der er skyld i min fine "aften-gravide" mave
Faktisk lider jeg i øjeblikket af madlede OG sult...ikke nogen sjov kombi
Er der ikke noget du plejer at elske at spise som du bare IKKE kan få ned?...gerne noget usundt

Anmeld

28. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Yes yes - oppustet mave har jeg bestemt også...   Og jeg spiser KONSTANT!!!

Og som du siger - det er ret hyggeligt med en stor mave, men når man så vågner næste morgen er det lidt en fesen fornemmelse...

KH
Rosa

Bogstaveligt talt...eller?  hihi

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Bogstaveligt talt...eller?  hihi

Præcis

Anmeld

29. september 2009

Mormilla

Min mave er os pustet op især om aften så ser jeg os ud som om jeg er i 7 mån

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.