Meget kraftig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
2 svar
1 synes godt om
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har fået min menstruation igår. Den er så kraftig at jeg skal have tampon (største sugeevne der fås) OG et bind for ellers bløder jeg igennem det hele Efter en halv time/time. Det løber decideret ud af mig! Har aldrig oplevet noget lign. Havde også mens smerter igår, og det har jeg ikke haft siden jeg var 14/15 år. Hvad kan det dog skyldes? Skal man reagere eller ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har fået min menstruation igår. Den er så kraftig at jeg skal have tampon (største sugeevne der fås) OG et bind for ellers bløder jeg igennem det hele Efter en halv time/time. Det løber decideret ud af mig! Har aldrig oplevet noget lign. Havde også mens smerter igår, og det har jeg ikke haft siden jeg var 14/15 år. Hvad kan det dog skyldes? Skal man reagere eller ? 

Sådan var det også efter jeg fik min anden datter. Først gav lægen mig en pille jeg måtte tage Max så og så mange af, men det var for besværligt så bad om p piller og det hjalp

Anmeld Citér

27. juli 2015

B&J

Selv om jeg er på p- piller bløder jeg meget og det er blevet mere jo ældre og efter min søn og lider under det hver gang så jeg har prøvet meget forskelligt men intet kan stoppe min blødning så jeg venter kun på en dag jeg er gravid igen så jeg kan få fjernet undet etagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.